vrijdag 1 november 2019

60 jaar getrouwd en....doosjes...

Soms denk ik dat ik nog drukker ben dan toen ik nog werkte en dat doe ik inmiddels al 5 jaar niet meer...
Zelfs het reageren op jullie kaartjes is er de afgelopen tijd bij ingeschoten. Ik heb ze wel allemaal bekeken op mijn I-pad maar ik kan daar helaas niet meer mee reageren op jullie mooie dingen. 
Ik heb pas een nieuwe en ik krijg die instelling maar niet voor elkaar.

De opdracht voor de kerstdoosjes is toch wel heel erg groot hoor...ik doe bijna niet anders meer.
Maar gelukkig had ik een kaartje nodig voor kennissen die 60 jaar getrouwd zijn en dat was wel weer even een heel leuke afleiding.


De mal van Karen Burniston is toch wel heel erg mooi hoor!


Dit is het geworden. Ik heb hem inmiddels afgeleverd en ze waren er erg blij mee


De bloemetjes heb ik ook zelf gemaakt en ik ben er super trots op ;-)
Ik heb pas een workshop gehad bij Stamps and Cards in Waddinxveen.
Daar heeft Anita Izendoorn ons geleerd hoe je van een simpel wit stukje cardstock de mooiste bloemetjes en blaadjes kunt maken. Ik vind het ontzettend leuk om te doen maar ja...de doosjes hé...

Hier even een greep uit de collectie...ik heb er inmiddels 37 klaar van de 63 dus ik ben over de helft....


Nu lekker aan het weekend beginnen en ja, nog maar een paar doosjes maken ;-)

Fijn weekend allemaal!!!

Liefs Joke




10 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaart Joke. Mede door het bijzondere model maar ook door je mooie decoratie van zelfgemaakte bloemen. Ook leuk dat je de binnenkant gepersonaliseerd hebt voor het jubileumpaar, dat maakt zeker voor hen zo'n kaart bijzonder.
Inderdaad veel werk die doosjes maar het wordt regenachtig weer het weekend dus ideaal om te knutselen :)
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke
O wat is die label mooi zeg en die bloempjes zo prachtig!
Woow zoveel doosjes, wat een productie zeg! Wel prachtig zoals ik op de foto kan zien!
Jammer dat je instellingen niet kunt regelen op je Ipad
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Daar is die mooie mal weer van Karin, wat een schitterende kaart Joke voor het bruidspaar! En wouw dit is een grote serie kerstdoosjes...je kan er wat van!!!
Ik heb ook net een nieuwe I-pad en heb in Google Chrome mijn blog opgezocht en op buroblad geplaatst. Misschien dat je dan even inloggen moet met je wachtwoord. Ik ben slecht in uitleggen, maar heb het wel voor elkaar gekregen en ben ook niet zo'n ster hierin hoor!
xx Gerie

Eri zei

Wat een geweldig chique kaart met die verrassende en persoonlijke binnenkant! Je bloementoef is prachtig!
De collectie doosjes zien er ook super uit, en dan ook allemaal nog verschillend, daar moet je opdrachtgever wel heel erg blij mee zijn! Ik denk dat je je verkeken hebt op de hoeveelheid werk dat dat is! Nog veel succes met de andere helft!
Groetjes, Eri

marian zei

Wat een geweldig mooie kaart heb je weer gemaakt. Ja die mal is zeker heel erg mooi.
En wat een hoeveelheid doosjes moet je maken voor de kerst. Maar ze worden wel ontzettend mooi. Ik maak voor de vereniging ook al een aantal jaren een kleine kerstattentie die ze na de gezellige kerstavond meekrijgen. Moet er dan ook wel 80 maken. Ik maak ze wel wat simpeler hoor. Maar inderdaad het is een heel karwei.
Ik wens je veel succes.
Groetjes van Marian.

Cobie zei

Wat een schitterende kaart en super leuke doosjes heb je gemaakt. Toppie!
Groetjes Cobie

Annie H zei

Hey Joke leuk weer eens wat van je te horen. Ik herken je probleem, heb hetzelfde voor met m'n iPad, vroeger kon ik wel van daaruit reageren maar sinds er iets veranderd is bij blogger en google+ een aantal maanden geleden lukt het bij mij ook niet meer. Om reacties te plaatsen moet ik nu mijn vaste PC opzetten wat ook niet meer elke dag gebeurt, ik zou het eens moeten uitzoeken want zo is het niet leuk. Je kaart is prachtig geworden, ik heb die mal ook eens gekocht met korting maar zit nog mooi in de verpakking. Nu ik dit zie kriebelt het toch ook wel om ze te gebruiken. Wat heb je die bloemen mooi gemaakt en mooi bijpassend van kleur. Op je doosjesverzameling ben ik niet jaloers, ik bedoel dan om er zoveel te maken natuurlijk want ze zijn supermooi en zo divers, wat een werk.
Fijn creatief weekend, Annie

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke al een tijdje niks van je vernomen, maar nu ik dit lees kan ik het goed voorstellen dat je nergens aan toe komt.Wat een klus heb je op je genomen.Morgen is mijn markt en ben daar ook elke minuut van de dag mee bezig , want alles lijkt leuk om te maken.
Maar ik maak er dan hooguit zes van het zelfde.
Je kaart is ook prachtig wat een mooie mal is dat zeg.
Je bloem is ook prachtig. Wens je veel succes met je doosjes ,ik ga vandaag alles inpakken heb het ook wel een beetje gehad.
Fijn weekend.
Groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Wat een mega klus!! Joke.
Maar dat gaat je lukken ;-)
Het kaartje is supermooi en een heel gaaf model.
En een prachtige tekst erbij!
Je bloemen zijn ook supermooi gelukt, daar mag je zeker trots op zijn.
Liefs, Frouwkje

Marlies zei

Een super mooie kaart Joke. Een heel leuk model en wat een schitterende bloemen heb je gemaakt. Wat een werk met alle doosjes. Petje af hoor dat je zoveel mooie exemplaren maakt. knap! groetjes, Marlies