zondag 11 augustus 2019

Duitsland...

Ik ben hevig op zoek geweest naar het kleine Milkahart. De vorige had ik in Duitsland gekocht en er voorzichtig 1 meegenomen. Nu wilde ik er nog wat maken maar ik kan ze hier nergens vinden...
Gelukkig woon ik niet ver van de grens en had nog wat dingen nodig dus toch even een paar erbij gehaald...


Ze passen precies in de hartenmal van Studio Light.



Het lipje rechtsboven zit vast met een magneetje en laat ik nou per ongeluk het doosje aan de voorkant maken...
Maar ja, zo kan het ook maar het opent wat makkelijker als hij aan de achterkant vast zit.

***

En nog een Toffifeedoosje erbij gemaakt. 


Ik vind groen een moeilijke kleur om te verwerken...
En dan de tekst, ik zet er graag iets algemeens op maar ik had de laatste keer toch vragen over een doosje met een felicitatie en een bedankje. Maar ja....je zal net zien dat de kleur dan niet goed is of dat er verkeerde chocolaatjes in zitten. 
Nou ja, maar even een paar erbij doen...

Allemaal een hele fijne week!!!
Liefs Joke





6 opmerkingen:

marian zei

Je hebt weer mooie creaties gemaakt. En aan de verkoop tafel raak je altijd vertwijfeld omdat er dan altijd dingen gevraagd worden die je net niet hebt. Maar je moet maar zo denken.dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken. Ik vind ze schitterend en ik hou ook van groen. Veel succes met maken en groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Boffen dat je de milka nog hebt kunnen scoren Joke en het zijn weer top doosjes zo! Als ik je niet meer spreek voor die tijd veel plezier in Spanje en knutsel nog maar lekker door voor je markten! Tot na mijn vakantie!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat je nog een paar van die Milka-doosjes hebt kunnen vinden, je hebt wel wat over voor je hobby ;p...even naar Duitsland hihi.
Supermooi weer zoals je doosjes gemaakt hebt en je kunt het niet iedereen naar de zin maken toch? In een winkel "moet" je ook nemen wat er is.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Ik heb deze harten nooit eerder gezien leuk dat ze net passen in het SL hart. Ook je andere doosje is weer heel mooi
Ansx

Plony zei

Geweldig leuk weer Joke....en ik ga over een paar weken naar Duitsland.....misschien ga ik ook nog wel voor zoiets gaafs....Je inspireert me om aan de doosjes te gaan. Wie weet....
xxx Plony

Marlies zei

Je hebt weer prachtige doosjes gemaakt Joke. Daar ben je erg goed in. Altijd leuke cadeautjes zo. groetjes, Marlies