dinsdag 9 juli 2019

Het is gewoon allebei leuk...

...zowel kaarten als doosjes  ;-)

Dus maar even van elk één.


De gestikte mal toch maar in het langwerpig aangeschaft, die gaat zeer zeker gebruikt worden!
Ik wilde toch echt een CAS-kaart maken en deze vind ik wel wat in de buurt komen, althans voor mijn doen. Misschien nog iets te vol maar in elk geval geen bloemetjes en zo er op gedaan ;-)

***


En dan een wel heel lang doosje...20 x 6 cm.
Ik wilde een doosje maken met een bandje als sluiting maar de klep was zo lang dat ik onderaan ook nog een magneetje heb gedaan.


En natuurlijk weer gevuld met chocolade, hoe kan het anders...


Ik wens jullie allemaal een fijne week en voor degene die op vakantie gaan...
...geniet er van!!!!

Liefs Joke

6 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohhh wat is het babykaartje leuk!! Deze moet ik onthoyden zo schattig!
Ook je doosje is weer schitterend ook de inhoud ervan ziet er smakelijk uit!
Echt weer super mooi Joke!
Groetjes Anita

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ah dat babykaartje, daar ben ik verliefd op!
Heel mooi gemaakt!
Het doosje is ook weer supermooi, prachtig van kleur ook!
Oja, even op je vraag van de Action terug te komen, ik heb een aantal maanden geleden deze mallen aangeschaft ik ga naar verschillende Actions het assortiment verschilt nogal eens per filiaal, ze zijn echt leuk he?!
Liefs Martha

marian zei

Ik vind je babykaartje super mooi hoor, CAS of geen Cas. Ik heb daar ook moeite mee hoor. Je doosje is ook weer heel erg mooi.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Hele mooie babykaart met de schattige girafjes, ook het doosje is weer super
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een leuke babykaart heb je met die giraffen gemaakt én fijn dat het zowel voor een jongetje als een meisje leuk is.
Ook je doosje is weer een plaatje, knap hoor dat je steeds die modellen zo goed weet te maken. Heel lief gedecoreerd met dat versierde bandje Joke.
Lieve groetjes Miranda

Cobie zei

Alles ziet er weer prachtig uit Joke!
Groetjes Cobie