maandag 18 maart 2019

Pfffffff...wat een werk...

Nou...het had wat voeten in de aarde maar hier is ie dan...


De totale maat van de kaart is 19 x 9 en de vakjes zijn 5 x 5 geworden.
Het is eerlijk gezegd één van de lastigste kaarten die ik ooit gemaakt heb...
Alles moet exact passen, tot op de 10de mm anders blijft hij hangen.
Het lastigste vond ik nog om het raamwerk van de voorkant precies goed te krijgen..


Het is wel een heel leuk model maar ik denk dat ik het op een andere manier ga proberen...
Als het gelukt is laat ik het jullie weten...



Maar het is wel een stoere kaart vind ik ;-)

Fijne week!!!

Liefs Joke

6 opmerkingen:

Petra zei

Het mag dan wel je lastigste kaart zijn maar het is wel een beauty geworden. Ik ben benieuwd wat je anders gaat doen, kijk er alvast naar uit.

Lieve groet,
Petra

marian zei

Ja het is een erg leuke kaart, ik heb de workshop bij Hobby Vision ook gezien, en hij staat nog op mijn to do lijstje. Was ook al bang dat het inderdaad heel erg precies moet kloppen wat de maten betreft. Deze is in ieder geval super leuk geworden.
Groetjes van Marian.

Hobby Hoogland zei

Dat dit een moeilijk patroon was kan je wel zien maar de kaart is goed gelukt,Ja er zijn van die kaarten die meer energie vragen, maar goed gelukt.
Groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Dat zegt wat....Joke, dat je het een 'lastige' kaart vond.
Jij hebt al zoveel kaartvormen gemaakt.
Maar het ziet er supergaaf en stoer uit!!
Mooi gedaan weer.
Hoewel ik een pietje precies ben met kaarten maken gaat er bij mij altijd wel iets mis met meten........dus...maar niet aan beginnen.
Ik ben nu wel weer met een leuk mapje bezig, dat zie je binnenkort wel.
Op het moment vind ik zoveel dingen leuk om te doen, dus ook aparte kaartvormen, doosjes e.d.
Fijne dag verder!
Liefs, Frouwkje

Martha zei

Hoi hoi Joke
Het resultaat is prachtig zeg!
Mooi gemaakt en ik ben benieuwd of jij het patroon kan vergemakkelijken!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Haha zijn er dingen die je niet kunt whaha Ik kan nog veel niet hoor, maar wil wel graag alles proberen net als jij! En ook al heb je al veel kaarvormen gemaakt lijkt mij dit ook een lastige met heel veel secuur meetwerk! Ik ben benieuwd of je het model kan vereenvoudigen joke! maar dit heb je heel knap gedaan!
xx Gerie