donderdag 28 maart 2019

Even een paar opdrachtjes tussendoor...

Een collega van mijn dochter die zwanger is moet natuurlijk even een klein doosje hebben met van die héeeeele kleine sokjes waaraan je kunt zien hoe klein een babytje eigenlijk is..




De kleurcombinatie was op haar verzoek en zou ik zelf niet zo snel kiezen maar ik vind het wel heel erg leuk geworden en ik zal het zeker vaker gebruiken...

***

Dan nog een doosje om iemand op te beuren die het moeilijk heeft in verband met ziekte van haar partner.
De tekst vind ik heel erg mooi, ik had hem destijds zelf in een lijstje mee naar het ziekenhuis en heeft mij door een moeilijke tijd heen geholpen...


Nu snel een verjaardagskaart maken en een kaartje voor "post voor kanjers".

Tot de volgende keer!!!

Liefs Joke


7 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Wat een mooi doosje met sokjes, de kleurtjes en de girafje zijn prachtig. Ook je andere doosje is mooi. Het papier van Pion vind ik nog wel mooi, ook niet alles, soms is een lijn echt alleen maar beige. Ik vind vooral de plaatjes minder mooi en wazig,
Ansx

Scraptastisch zei

Hoi Joke,
Alweer een prachtig doosje en mooi van kleur hoor! prachtig gedaan en wat een prachtige opbeurende tekst op het andere doosje! Je vroeg wat voor ophangsysteem ik gebruikte voor mijn kaart dus even voor je opgeschreven - Joy 6002/0411 Ophangsysteem - Fijne avond!!!
xx Gerie

Petra zei

Het is een prachtige kleurencombinatie. Prachtig met de witte kleine sokjes.Het andere doosje is ook mooi geworden. zal door de ontvanger erg gewaardeerd worden.

Lieve groet,
Petra

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat lief die giraffes!
Mooi doosje voor die ieniemienie sokjes
Je opbeurdoosje vind ik prachtig met mooie tekst!
Liefs Martha

Cobie zei

Allebei de doosjes zijn weer net als altijd, Prachtig!
Groetjes Cobie

Dora zei

Prachtige creatie gemaakt voor die sokjes. Ook je kaart is heel mooi met die tekst.

Frouwkje zei

Prachtig is het doosje met de sokjes Joke!
Ik vind de kleurencombinatie ook leuk hiervan.
Ook de giraffes zijn zo leuk neergezet ;-)
Het doosje om iemand op te beuren is ook prachtig, net als de tekst!
Liefs, Frouwkje