zondag 17 februari 2019

Iets nieuws...

Als ik iets nieuws heb dan wil ik het graag meteen uitproberen. Ook als ik een leuk model kaart zie kan ik bijna niet wachten...
Dus hier is er weer één.


Het beertje in bad hadden jullie al gezien maar dit kaartmodel nog niet, bij mij in elk geval niet.
Ik heb hem afgelopen week bij iemand gezien maar ik weet helaas niet meer bij wie...
Er was gelukkig wel een link bij zodat ik die ook weer door kan geven voor de liefhebber.

Ik heb voor mezelf wel de maten een beetje aangepast want ik vond het voorbeeld voor een babykaartje wat groot.


Aan de binnenkant kun je echt lekker veel kwijt!


En hier kun je zien dat de cirkel naar voren komt.


Nog twee labels, één voor een tekst en de andere om iets persoonlijks op te kunnen schrijven.

Nu weer lekker even de zon in...
Liefs Joke


8 opmerkingen:

Petra zei

Wat een prachtige kaart Joke. Ik heb van de week deze kaart ook ergens gezien weet ook niet meer waar. Echter bij jou zie ik nu goed dat de cirkel naar voren komt. Heel mooi gemaakt. Ik ken dat gevoel, bestel veel bij Ali en als het dan binnenkort wil ik er gelijk mee aan de slag. Al draai ik het alleen maar een keertje uit 😄

Lieve groetjes,
Petra

Scraptastisch zei

Word je blij van Joke zo'n mooie kaart, wat een schatje!
Weer een hele mooie uitvoering heb je ervan gemaakt!
xx Gerie

Frouwkje zei

Wat een schatje is het weer!! Joke :-D
Supergaaf en een heel leuk model!
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Wat een mooie babykaart Joke, ik zag deze ook op FB,leuk met het pop-up gedeelte,
Ansx

Ans Gilbert zei

Workshop van Janet Blaauw bij Hobbyvision.

JOKE zei

Ik had de link er bij gezet...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart Joke, daar is wel wat tijd in gaan zitten maar dan heb je ook wat. Leuke buitenkant met dat schattige badderende beertje en als je de kaart dan opent zie je een mooie verrassende binnenkant. Echt een plaatje ;)
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Oh wat heb je dat mooi gemaakt, hele mooie papiertjes ook. De voorkant is al leuk maar wat een verrassing als je de kaart opent, die 'verdoken' labels zijn top !
Groetjes, Annie