vrijdag 4 januari 2019

Joah

Om te beginnen wil ik iedereen een heel goed, gezond en creatief 2019 wensen!!!

Ik ben heel blij dat de maand december voorbij is. 
Met drie verjaardagen, kerst en oud en nieuw was het druk maar gelukkig ook wel heel erg gezellig!

Ik kreeg een opdracht voor een geboortekaartje en heb mijn "Karen Burniston mal" nog maar een keer gepakt. Hij is zo leuk om te maken en dan ook nog eens een mooi model.





Na alle drukte heb ik mezelf maar even een weekje vakantie gegeven dus ik ga lekker kaartjes maken. Voor mij een goed begin van het nieuwe jaar ;-)

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer!
Liefs Joke

2 opmerkingen:

Angela zei

Wat is het toch een ontzettend mooie mal en wat weet jij er altijd prachtige creaties mee te maken Joke! Deze ook weer; schitterend papier heb je gebruikt en heel mooie details en lettertype!

Voor jou ook de allerbeste wensen..... dat we maar veel moois van je mogen bewonderen.

Fijn weekeinde alvast
grt Angela

Frouwkje zei

Voor jou ook een gelukkig, gezond, liefdevol en creatief 2019!! Joke :-D
Het is weer een supermooie creatie!!
En gaaf modelletje ook! Je hebt ook altijd van die mooie teksten :-D
Liefs, Frouwkje