maandag 21 januari 2019

Bos Fair...

Een poos geleden heb ik hier gemeld dat ik een kraam wilde huren op een evenement in Ede, de Pure Passie, maar ik kreeg bericht dat het in 2019 niet door kon gaan wegens omstandigheden.
Heel jammer maar ik ben niet voor 1 gat te vangen en heb nu een kraam op de BosFair in Rhenen. Het is een grote fair die diverse keren per jaar evenementen organiseert. Deze fair is op 8 juni en ik heb dus nog even de tijd om doosjes, kistjes en albums te maken.
Het begin is er....

Dit is een houten kistje van Landal Greenparks waar ik er een aantal van op de kop heb weten te tikken, superleuk om te pimpen!!!


En dan natuurlijk mijn favoriete Toffifee doosjes. Op de markt vorig jaar was ik ze in no-time kwijt.
Ook heel leuk om te maken omdat het een oppervlak is waar je echt iets leuk mee kunt doen.


Ik was zo enthousiast over mijn kistje dat ik hetzelfde idee nog maar een keer heb gemaakt ;-)


Verder nog de doosjes die ik maak met een mal van Ali Expresse.
Gewoon leuke doosjes maar er kan niet heel veel op...


Dit was het even voor nu...

Fijne week met veel hobbyplezier!!!
Liefs Joke

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heel leuk vooruitzicht Joke en de aanhouder wint hè! Lekker in de freubelstand dus het is er weer voor! En een prachtig begin heb je al en ze zijn allemaal erg mooi! Al kan er niet veel op je doosje van Ali het is wel een hele mooie en de gever kan er zelf iets leuks of lekkers in doen! Succes met het maken verder!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige doosjes en kistje heb je gemaakt,fijn dat je daar zo'n plezier in hebt.Dan heb je echt wel tijd om veel moois te maken, succes!
Ansx

Cobie zei

Heel mooi hoe je dit alles weer gemaakt hebt. Succes met de voorbereidingen voor de verkoop.
Groetjes Cobie