maandag 21 maart 2016

Kleuren...

Ik kleur bijna altijd met de copics en kan dat wel redelijk maar het mooiste blijf ik toch de distressinkt vinden....
Alleen....dat kan ik niet zo goed. En hoewel ik redelijk vaak oefen blijf ik het moeilijk vinden om het goed te doseren. Ik begin altijd met de gezichtjes en er zijn er al heel wat in de prullenbak beland omdat ze te donker of te vlekkerig waren geworden.
Nu zag ik pas weer iets nieuws, de ZIG clean color real brush, en hiermee gaat het me iets beter af ;-)
Het is nog niet helemaal zoals ik het hebben wil maar het begint er op te lijken....


De haren zijn wat donker maar ik heb nog niet zo heel veel kleuren dus dat komt nog wel.
Al met al ben ik hier toch best tevreden mee.
Ik ga er dan ook lekker verder mee oefenen...

Een fijne dag allemaal!!!
Liefs Joke

8 opmerkingen:

Frouwkje zei

Daar mag je zeker trots op zijn Joke :-D
Ziet er echt goed uit!!
En kleuren valt ook niet mee, als je het mooi wilt doen ;-).
Het blijft oefenen en oefenen en........;-)
Je kaart is ook prachtig!! Alles is zo mooi op elkaar afgestemd.
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een mooie kaart geworden Joke en ik vind Tilda knap ingekleurd hoor. We zijn op onszelf ook best kritisch heb ik het idee. Ik hoor best veel over de zig stiften, het blijft toch voor iedereen verschillend waar ze het fijnst mee kleuren...blijven proberen denk ik maar ;)
Lieve groetjes Miranda

Linda zei

Wat een schattig kaartje
gr Linda

Muuske zei

Prachtige kaart Joke.En vind dat tilda prachtig is ingekleurd.groetjes Margo.

Tineke van der Linden zei

Een leuk kaartje!
Groetjes Tineke

Ans Gilbert zei

Heel mooi ingekleurd Joke,
je kaartje is weer prachtig,
groetjes,
Ans

Ghea zei

Prachtig kaartje en je Tilda is een bjoetie geworden.
Liefs Ghea

Martha zei

Hoi hoi joke,
mooi kaartje en je inkleuren is supermooi geworden!
Liefs van Martha