donderdag 15 januari 2015

EINDELIJK.........

.........weer eens een berichtje van mij......
Het lijkt of ik niets meer doe maar niks is minder waar!
Ik ben zo druk als een klein baasje ;-)
Alleen heb ik (tijdelijk) even een andere hobby (her)ontdekt, namelijk het breien!
En dan geen truien of sjaals hoor, nee knuffels........

 




















Ik ben met deze begonnen, ze zijn klein, ongeveer 20 cm en zò leuk om te maken....


Dit lieve stelletje kwam erna. Ze zijn een stuk groter, ongeveer 38 cm en zo mogelijk nog leuker om te doen.

Het inbreien van de trui is geweldig  en met een heel stoer resultaat ;-)
En dan de strikjes en knoopjes en de sloffen....
Voorlopig ga ik hier even mee verder hahahaha



Oh ja, ik had ook nog een sneeuwpop....

Verder heb ik nog een dochter van een collega geholpen met een canvas voor haar ouders die 18 jaar getrouwd waren. Amy is 12 jaar en heeft er (met wat hulp) een mooie creatie van gemaakt!!!!


Zo, jullie zijn weer even op de hoogte.....

Alvast een fijn weekend en ik ga verder aan mijn kerstkonijn ;-)

Liefs Joke




12 opmerkingen:

Richtsje zei

Lieve Joke, zo herkenbaar....nee, ik ben niet aan het breien maar bij mij leek het ook of ik een tijd niets aan het doen was.....maar gewoon zo druk met creativiteit, werk en gezin....ook al woont er geen kind meer thuis, hahaha. Maar ik zit vol bewondering naar je prachtige breisels te kijken!!!!! Wat een prachtige beren heb je gebreid, super mooi!

Groetjes Richtje

Tineke van der Linden zei

Wat zijn je knuffels superleuk Joke! Ook dit is leuk om te doen. Ik vind het ook heerlijk om tussendoor te haken alleen vraagt de (kaarten)hobby veel tijd op het moment. Maar ook dat doe ik graag dus het is geen straf ;-)
Groetjes Tineke

Henriëtte zei

Wauw Joke, wat kan je dat goed! Ze zijn prachtig geworden en zooooo leuk. Knap van je hoor.
Ook het canvas is mooi geworden. Jij bent maar lekker druk geweest zeg.

groetjes Henriëtte

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
wat leuk om weer eens een blogpost van jou te zien..je hebt prachtige knuffels gebreid, die trui is inderdaad lekker stoer..Mooi canvas is het geworden..
liefs Ans

Agnes zei

Oh oh, wat zijn ze toch super leuk!!
Maar ja dat wist je al lang vanaf het eerste konijn wat "geboren" is!
Als mijn schouder en arm weer goed functioneren beloof ik je dat ik er echt tegen aan ga! hahaha
En ja, het canvasje is ook echt heel leuk geworden. Knap gedaan voor een 12 jarige!
Zie je gauw en een fijn weekend!
Liefs, Agnes

marian zei

Hallo Joke,\
Wat een geweldig leuke knuffels heb je gemaakt. Dat doe ik je niet na hoor. Breien is nooit mijn sterkste kant geweest.Veel succes gewenst met de volgende .
Groetjes van Marian.

Frouwkje zei

Wat leuk om weer wat van je te horen Joke :-).
Ik heb genoten van je onwijs leuke knuffels!! Super! Wat kan je dat goed! En die ingebreide trui....gaaf!!
Het canvas is ook mooi geworden!!
Ik heb ook een tijdje kleine knuffels gehaakt (amigurumi's). En ik ga er ook weer mee beginnen. Boekje is in huis, wacht nog op het garen ;-).
Liefs, Frouwkje

marleen zei

wat heb je schattige knuffels gemaakt en wat een mooi canvas
je hebt hard gewerkt
groetjes Marleen

Danoesja zei

Hoi Joke
Wat zijn ze LIEF allemaal, en die sneeuwpop is echt zo leuk. Knap hoor dat je dat kan ik kan alleen maar recht toe recht aan breien.....een sjaal dus hihihi. Het canvas is ook erg mooi geworden.
Veel breiplezier nog.
Lieve groetjes, Danoesja

Martha zei

Hoi hoi Joke,
wat leuk zeg , al deze knuffels,
ik vind de sneeuwpop zo leuk!!!
Ook het canvasje wat je hebt begeleid, mooi hoor!
Liefs van martha

lenywim35 zei

Wat een gave knuffels Joke. Ja, daar valt een kaartje bij in het niet. Maar je ziet we zoeken je dan toch wel weer op. De kaartjes komen vast wel weer eens, en zo niet, veel geknuffel dan. gr leny w

Anoniem zei

Super gave knuffels Joke .
Wat een werk zal dit zijn .
Ze zijn schattig !!
Groetjes Jannie