woensdag 20 juni 2012

Eén van de leukste Tilda stempels....

Dit plaatje heeft me destijds over de streep grtrokken om te gaan stempelen.
Ik heb het heel lang tegengehouden omdat ik het nogal duur vond allemaal maar inmiddels ben ik daar al helemaal aan gewend ;-))

Deze heb ik ingekleurd met de copics en ik vind zelf dat het me steeds beter afgaat.
Toch vind ik kleuren met distress inkt ook erg leuk om te doen maar nog moeilijker....


Is het geen lieverdje??? Ja toch???

Een hele fijne avond!!!
Liefs Joke

26 opmerkingen:

arjette zei

Wat een mooi kaartje, prachtig!!! Dit is ook wel een héél lief stempeltje hoor!!!!

gr. arjette.

Creation by Heart zei

Hallo Joke, wat een mooie kaart heb je gemaakt. Zo stijlvol en prachtig in balans qua kleur. Ik vind hem super.
Ik ben nog steeds niet over de streep om te gaan inkleuren.
Lieve groeten uit Lemmer, HennyB:)

Ans zei

Je hebt helemaal gelijk Joke, het is een dotje van een Tilda. Vind het iedere keer weer zo knap dat inkleuren. Heb mezelf er nog nooit echt aan gewaagd. Ben wel eens op een cursus geweest en daar heb ik een mannenkaart gemaakt met distress inkt.
Joke, ga jij maar lekker verder met je copics en lieve plaatjes.
Wens je nog een fijne dag vandaag.
Groetjes Ans

Marga50 zei

Goeiemorgen Joke, wat een schat van een kaart heb je gemaakt met mooie kleuren. Fijne dag,groetjes Marga.

Kaartenkraam zei

Schattig kaartje zo in die pasteltintjes!

groetjes van Ank

Dora zei

hallo Joke,
prachtige kaart gemaakt. mooi van kleur!
groetjes

Neline zei

Prachtige kaart, en dit stempeltje is inderdaad heel erg lief! Leuke zachte kleurtjes heb je ook gebruikt.
groetjes
Neline

Mihaela zei

So beautiful, great card!!!

marian zei

Hallo Joke,
Ja,hoor een prachtige kaart en mooie zachte pasteltinten.Geweldig.
Vind het inkleuren ook erg leuk,maar ook nog steeds niet gemakkelijk.En zou graag op een cursus willen,maar hier in de buurt in Friesland is dat niet.Dus blijf nu maar kijken naar de filmpjes op You Tube.
Groetjes van Marian.

Tinie zei

Geweldig zo in 1 kleur, wat een super resultaat, prachtig kant!!!

Groetjes Tinie

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Joke,wat is ze lief dit meisje,mooi ingekleurd.
Prachtige kleur papier en details gebruikt.

Liefs Riet.

Summer-design zei

Schitterend kaartje Joke!

Gr, Wietske

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Joke.
Echt schitterend.
Super lief van kleur.

Gr Leny Hempen

Jokecreatief zei

Wat een prachtig kaartje Joke, ja dat is zeker een heel euk stempeltje. Mooie kleuren gebruikt.
groetjes Joke.

marleen zei

heel mooi kaartje, prachtige kleuren
groetjes marleen

Marlies zei

Het is inderdaad een heel mooi en lief kaartje met een hele mooie Tilda erop! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

Jitske zei

Ja zeker is het een lieverdje!
Groetjes Jitske

Christine zei

Ja joke, een echte sweetie! En de kleuren zijn ook al zo mooi, je bent hier echt goed in!!!
Liefs
Christine

Mieke'S zei

Heel lief kaartje.
Fijn weekend.
Groetjes Mieke'S

Cobie zei

Joke, het is een SCHATJE! Wat heb je dat leuk gedaan.

Groetjes Cobie

Frouwkje zei

Prachtige kaart Joke!! Ik vind de kleurencombinatie heel lief zo in deze zachte kleurtjes.
Liefs, Frouwkje

marja zei

Wat een prachtig kaartje Joke, heel mooi van kleur!! Het stempeltje blijft een schatje he!!

Lieve groetjes Marja.

Jolanda zei

Hoi joke

het is met recht een lieverdje en ik vind je kaartje helemaal Supersssss gedaan en je weet oefening baart kunst.

Fijn weekend en groetjes Jolanda

Cindy zei

Wat maak je gave dingen. Door steeds dieper door te dringen in blogland ben ik op je blog terechtgekomen. Er staan ook waanzinnige patronen op. Super hoor! Deze kaart is ook geweldig, heel mooi. Groetjes, Cindy

Plony zei

Wat een lieffie is dit weer Joke,prachtig. Mooie bloemen ook en een heel mooi kantje.....een schitterend geheel dus! Pas op met die gewenning aan dingen die duur zijn hoor.....hahaha, levensgevaarlijk.
Gefeliciteerd nog dat je 3e bent geworden met je kerstkaart, altijd leuk toch??
Fijne dag verder en een dikke knuffel uit Lekkerkerk.
Liefs Plony.

Jolanda zei

Hoi Joke

Gefeliciteerd met deze kaart ben je bij de magnoliaclub als weekkaart uitgekozen je ziet is met recht dus een plaatje.

Liefs Jolanda