donderdag 17 mei 2012

Muziek!

Nadine, mijn schoondochter heeft jarenlang dwarsfluitles gehad tot haar muziekleraar stopte vanwege zijn leeftijd.
Nadine kon het inmiddels zelf zo goed dat zij zijn laatste leerlingen heeft overgenomen.
Ze heeft nog steeds contact met hem en deze week wordt hij 70 jaar....of ik even een kaartje wilde maken....



Ik vind hem wel toepasselijk zo en het is een leuk model draaikaart.
Het patroon had ik gevonden bij Wilma.

Ik ga de kaart mee laten doen bij de challenge van Crealies.

Nu weer even een rompertje maken want daar had ik ook een opdracht voor gehad....

Hele fijne dagen en tot de volgende post....
Liefs Joke



16 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een super leuk kaartje zeg !!
Daar zal de muziekleraar blij mee zijn.
Echt heel mooi gedaan.

Groetjes, Marjan

Frouwkje zei

Superleuk Joke!! Die vogeltjes op de muziekbalk....gaaf!!!
Het kaartmodel is ook leuk!
Liefs, Frouwkje

Unknown zei

Wat een beaty van een kaart daar zal hij wel heel blij mee zijn

Liefs Nellie

Elly zei

Helemaal leuk Joke. Leuk gedaan met die vogeltje op de muziekbalk. Denk dat de muziekleraar er erg blij mee zal zijn, zo'n toepasselijke kaart.

liefs, Elly

Wilma zei

Hoi Joke,
Wat een GRAPPIGE en een wel heel TOEPASSELIJKE swingkaart is dit. LEUK model hè ☺☺☺?
Als je mee wil doen met 1 van de challenges.....zou ik de kaart wel plaatsen bij Mr. linky op het blog van Crealies.....daar heb ik hem nog niet zien staan.
Succes met het nieuwe rompertje.
Liefs Wilma

sjanie zei

Wat een mooie kaart en heel toepasselijk.

Groetjes,
Sjanie

marian zei

Hallo Joke,
Eindelijk lukt het me om een berichtje te schrijven op je blog,ik weet ook niet wat er was, maar het lukte niet.
Maar je kaart is heel erg leuk en echt toepasselijk. Een swingkaart voor de muziekleraar, mooier kan toch niet.
Gezellig weekend nog en groetjes van Marian.
P.S. Nog bedankt voor je leuke reactie.!!!

arjette zei

Wat een super mooi kaartje zeg, héél toepasselijk!!
Ik lees dat ik niet de enige ben die geen berichtje achter kon laten, weet niet waarom maar alleen als ik de link naar het bericht zelf aanklik en niet naar je hele blog, kan ik reageren.... raar maar het is gelukkig uiteindelijk wel gelukt!

gr. arjette.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig kaartje Joke.
Echt super.

Gr Leny Hempen

Anoniem zei

Hallo Joke wat een prachtig kaartje.

Groetjes Jannie

Christine zei

Wat heb je dit mooi gedaan Joke! Ook de kleuren spreken me aan!
Liefs
Christine

Cobie zei

Prachtige kaart, Joke!!

Groetjes Cobie

Plony zei

Hoi Joke, wat een schitterende, toepasselijke kaart heb je gemaakt. Moeilijk zeg zo'n opdracht maar jij redt je daar wel uit. Mooi modelletje, mooie kleuren en het geheel is echt supermooi. Complimenten hoor meis en ik kijk al uit naar je volgende creatie.
Liefs Plony.

gré zei

super kaartje

groetjes gré

Angela zei

Schitterende kaart!!! Leuk gedaan die vogels op de notenbalk...
grt Angela

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een echte swingcard! Leuk gedaan! Leuk dat je meedoet met de challenge van Crealies!
Groetjes, Yvonne