donderdag 12 januari 2012

Copic's...heerlijk!!!

Wat is het geweldig leuk om met de copic's te kleuren!!!
Het is gisteravond echt een latertje geworden want ik kon niet ophouden voor de kaart klaar was ;-)

Ik dacht de perfecte kleur Magnolia papier bij het randje van Tilda's jurkje gevonden te hebben maar dat is bij daglicht toch niet zo...
Maar....ik ben toch erg tevreden over het geheel!!!


Het kleuren is wel moeilijk maar al doende leert men en...
het wordt alleen maar beter want morgen ga ik een cursus volgen bij Diny Sprakel...


Wat een schatje hè...

Fijne dag verder en 
Liefs Joke

29 opmerkingen:

Tinie zei

Het is echt een schatje Joke en wat leuk te horen dat je zo enthousiast bent, ik wens je morgen heel veel plezier toe!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Een hele mooie schattige kaart! Mooie details en mooi gekleurd! Veel plezier met de workshop! groetjes, Marlies

Wilma zei

Hallo Joke,
Jij hebt helemaal geen cursus nodig ☺☺☺ als ik dit JUWEELTJE zie......en toch ben ik blij ☺☺☺ dat je met me mee gaat ☺☺☺.
Wat heb je de bloemetjes PRACHTIG gekleurd en nog wel met rood.
Tot morgen en liefs Wilma

Elly zei

Super cute kaartje!
Veel plezier op cursus!!

groetjes, Elly

Unknown zei

Hallo Joke wat een schatje en mooi ingeleurd heel veel succes met je workshop

Liefs nellie

Thea zei

Prachtig kaartje Joke en ik wens je voor morgen heel veel plezier.

Liefs Thea

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtig kaartje Joke. Groetjes, Ankie

CraftyC zei

Your card is beautiful and the colours are so pretty!
Clairexx

Marga50 zei

Hoi Joke, meid wat een pracht van een kaartje, ook al kleur je net,deze is wel zooooo mooi.!! En veel succes morgen. lieve groetjes van Marga.

Ria's Creaties zei

Wat een prachtige creatie.
En je kleuren vind ik prachtig.
Groetjes ria.

Cobie zei

Nou het was de moeite ward hoor dat je laat naar bed ging, de kaart is Prachtig!

groetjes Cobie

Agnes zei

Geweldig!! Prachtig kaartje weer!
Mooi gekleurd hoor en morgen dus nog meer bijleren.
Gezellige dag en goed opletten hè :)
liefs, Agnes

Rita zei

Schitterend Joke!!!


Veel plezier morgen


groetjes Rita

gré zei

wat een schattig kaartje

groetjes gré

marian zei

Hallo Joke,
Wat een super leuke kaart. Nou ik ben jaloers op je hoor,dat je naar die cursus gaat. Ik wou dat dat ook eens hier in de buurt was. Maar hier in Bolsward is zoiets niet. De enige hobbywinkel die wij hier hebben, verkoopt geen spuletjes waar wij kaarten mee maken.Alleen kartonknipvellen en stickers. dus.....
Veel plezier en groetjes van Marian.

nicole zei

wat een lieverdje zeg!
ik kan me voorstellen dat je dat niet weglegt, daar wil je naar blijven kijken, zoooo leuk!!
en succes met de cursus, we krijgen de resultaten toch wel te zien?
groetjessssssss

Plony zei

Moet je nu nóg beter gaan worden Joke, nou dan kunnen wij wel stoppen........tenzij je ons dan weer les gaat geven en wij nét zulke mooie dingen gaan kleuren als jij. IDEE!!!!!!!!!!!Je kaart is in ieder geval weer een snoepie maar dat zijn we van jou gewend, hihi. Liefs Plony
Enne.......een leven zonder blog??????????? nou nee, hahaha.

Lenie Hempen zei

Hoi Joke

Wat een prachtig mooi kaartje.
Echt schitterend.

PS Een avondje optijd het bedje in is ook lekker hoor.


Gr leny Hempen

Janny zei

Wat een schatje zeg, deze stempel is zolief, veel plezier op de cursus, liefs Janny

arjette zei

Wat een prachtig kaartje!!! En je kleurwerk is al heel mooi hoor!!! Veel plezier morgen!!

groetjes Arjette.

Christine zei

Hallo Joke,
De late uurtjes van gisteren hebben wel een prachtig resultaat opgeleverd! Leuk hé als je zo vorderingen maakt!
Liefs
Christine

Christa zei

Hoi Joke , wat een schatje ! De stempel en de kaart.... En je kleurt mooi met de Copics. Hoe was de WS bij Diny ?? Ik heb ook Copics en blijf het ook erg moeilijk vinden. Maar nog nooit een WS gedaan. Misschien toch maar eens doen.... Christa.

Martha zei

Hoi hoi Joke!
wat leuk ingekleurd!
hopelijk heb je een leuke cursus gehad!
Dat hengseldoosje/tasje is gaaf zeg!
Groetjes van Daatje

Unknown zei

Je hebt haar echt heel mooi ingekleurd, hoor Joke! Supermooi die kleuren bij elkaar. Ik vin dhet best moeilijk dat inkleuren met copics en doe het nu eigenlijk alleen nog met distress inkt. Ennuh jammer dat ik geen collega van je ben, zou ik ook zo'n mooie reep chocolade krijgen, hahaha
lieve groet van Alexan

Riet zei

Wat een prachtige kaart Joke.

Liefs Riet.

henny zei

hoi joke..
leuk dat je mijn blog ook hebt gevonden.
jij hebt ook een mooie blog.
ga nu verder kijken wat je meer hebt.
ja we hebben veel geleerd met de cursus.
misschien zien we elkaar nog.
ben nu volger van je.
groetjes henny

Angela zei

Hallo Joke

Via het blog van Oma Nel kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.

Groetjes Angela

wilga zei

Hoi Joke,
prachtig kaartje hoor!
veel plezier morgen.
Wilga

Angela zei

Wat een lieffie.... zulke mooie kleuren!!! Prachtig ingekleurd!!!
grt Angela