dinsdag 27 september 2011

Okee, hij lijkt op die van Marianne maar....

...ik vond hem zó mooi...
Een beetje mijn eigen draai er aan gegeven maar hij is toch nog duidelijk herkenbaar.
Hij is terug te vinden bij Marianne's Papirverden die nog veel meer mooie dingen maakt!!!


De binnenkant is zelfs nog mooier dan de buitenkant!!!


Het gedichtje is op de foto niet echt goed te lezen dus....
hier komt ie nog even:

Een sleutel als symbool
om het jaar mee af te sluiten 
Neem het goede er van mee
En laat het minder goede buiten...

Open dan twaalf nieuwe maanden 
Met echte wil en moed
Dan begint het nieuwe jaar
Eigenlijk al best heel goed...


En een paar lichtjes er bij voor de donkere dagen...


En nog even van een afstandje....



Ik hoop dat jullie hem kunnen waarderen....
En anders ga ik gewoon weer aan iets anders beginnen ;-))

Fijne week allemaal...
Liefs Joke

23 opmerkingen:

Elly zei

IK vind hem echt prachtig Joke. En al lijkt ie op die van Marianne...so what, daar is het bloggen voor hoor, om ideetjes op te doen bij anderen.

groetjes, Elly

gré zei

ik ben het helemaal met elly eens
je kaartje is prachtig

groetjes gré

Wilma zei

Hallo Joke,
Niet zo onzeker.....natuurlijk waardeer ik wat je maakt.....iedere keer weer is het SCHITTEREND.....ook dit JUWEELTJE van een waxine-doosjes-kaart. Het is PRACHTIG ☺☺☺
Liefs Wilma

Bep zei

Hoi Joke,

Wat een prachtige waxine-doosje kaart heb je weer gemaakt echt super de luxe.

Gr...Bep

Mieke'S zei

Zo is het maar net.....Je hebt hem zelf gemaakt. Toch?.....Dat is het belangrijkste en hij is prachtig.
Lijkt me een heel werk!
Echt iets voor een verjaardag of zomaar!
Groetjes Mieke'S

Mandy's Magnolia cards zei

geweldig mooi!
groetjes, Mandy

Monique Leonhart zei

Hoi Joke,
mij hindert het niets hoor dat de kaart op die van Marianne lijkt. Het is net wat je zegt. Je geeft er toch je eigen draai aan. Ik vind `m erg mooi geworden en ik vind het gedichtje prachtig. Dat zal je best eens op een kaartje op mijn blog terug kunnen vinden in de toekomst!! Als je het goed vind tenmiste!!
Groetjes van monique

Noriko zei

Ohhh, hij is prachtig mooi gemaakt.
Prachtig van kleur en materiaal.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

Unknown zei

ohhhhhhhhh Joke wat heb je dit mooi gemaakt ik vind het een plaatje

Liefs Nellie

Martha zei

Hoi hoi Joke,
wat een prachtkaart,
het is toch fijn dat je inspiratie op kunt doen van andere blogs!
Daar heb je nu duidelijk gebruik van gemaakt en het is een heel mooi kaartje geworden, het gedichtje vind ik ook erg mooi!
Groetjes van Daatje

Sylvia van der Kolk zei

Wat een moie creatie.
Erg stijlvo.

Groetjes sylvia.

Liberta zei

Of ik hem kan waarderen meis hij is gewoon te super.
Wat een pracht van een creatie.
Dat gedicht, dat heb ik maar gelijk opgeslagen wat een mooi pakkend gedicht.
Deze kaart is een pronkstuk.

Liefs, Lieb

Christine zei

Ik kom zo graag bij je langs! Prachtig gedaan weer!
Liefs
Christine

Lenie Hempen zei

Hoi Joke

Het is een pracht.
Echt schitterend.
En het gedicht is ook super mooi.


Gr leny Hempen

Marlies zei

Een prachtige creatie, super mooi gemaakt en het gedicht is ook heel erg mooi!! Dat je iets namaakt geeft toch niet als je maar zegt van wie het origineel afkomt en je geeft er toch je eigen draai eraan, ik vind het echt heel erg mooi!!
groetjes, Marlies

Summer-design zei

Je verteld het tenminste eerlijk Joke, en je geeft toch je eigen draai eraan.
Vind het supermooi, ook het gedicht is prachtig!

En je hebt het goed geraden hoor, mijn stempeltje is ingekleurd met gewone kleur potloden.
Vind stempelen ook heel leuk hoor maar knipvellen ook, ik knip heel graag en heb nog zoveel liggen, dus hoop dat ik mijn verstand goed gebruik haha.

Nog veel knutselplezier, groetjes, Wietske

marian zei

jEETJE jOKE,Het is toch weer een super kaart geworden.Niks mis mee.
Echt geweldig en gewoon doorgaan
Groetjes van marian

Agnes zei

Wat een pracht exemplaar!!!!!! dus hier was je zo druk mee!! Gaat ie ook mee naar de kerstmarkt? :) Ik wil 'm nog wel in het echie zien hoor.
En gelukkig bestaat er blogs want dat gebruiken we toch allemaal om inspiratie op te doen!
liefs, Agnes

Dora zei

wauw!! wat een schitterende creatie,
mooi gedicht.
groetjes Dora

Angela zei

Geweldig gedaan Joke..... duidelijk écht iets van jezelf hoor!!!! Je gedichtje is super!!!
grt Angela

Cobie zei

Wauw..... wat een schitterende creatie!! Mijn complimenten hoor!

Groetjes Cobie

Janny zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg, heel mooi papier, bloemen, gedicht, en leuk die kaarsjes erbij, super hoor,
lieve groetjes Janny

Marja's Stamp Addiction en Marja's Creativity zei

Wat is dit schitterend Joke. Zowel van binnen als van buiten. Echt super gedaan. Mooie uitvoering en ecvht jouw creatie.
groetjes Marja