dinsdag 7 juni 2011

Suikerzoet...

 Ik zag dit hart bij Wenche kort og papir, een Noors blogster in deze stijl en vond hem zóóó mooi....
Omdat ik het hart al in mijn to-do-lijstje had staan heb ik hem ook maar heel erg zoetjes gemaakt.



Het was erg leuk om hem te maken met al die kantjes en tule en dat glitter...
Nu alleen nog iets lekkers er in en hij is klaar om weg te geven...
Ik weet alleen nog niet aan wie ;-))

                                                       

nog een paar details....



ik ben wel héél benieuwd hoe jullie hem vinden...........

Fijne dag en liefs Joke
   


10 opmerkingen:

Wilma zei

Lieve Joke,
Suikerzoet staat gelijk aan SUBLIEM. Heel MOOI kant en heel MOOI papier heb je gebruikt en zelf de binnenkant heb je weten te versieren.....GEWELDIG.
Mocht je niemand kunnen vinden om aan weg te geven.....☺☺☺
Liefs Wilma

Summer-design zei

Heel mooi gemaakt Joke!
Echt iets voor een dame die van deze stijl houdt, met iets lekkers erin wordt het een speciaal cadeautje.

Fijne dag verder,
Groetjes, Wietske

avanwely zei

heel mooi joke

Angela zei

Hoi Joke.... het mag dan suikerzoet zijn (houd ik wel van) maar het hart is zooooooo mooi!!!! Helemaal toppie hoor!!!!!
xxAngela

Christine zei

Amai Joke! Prachtig gedaan met die kant! Het ziet er fantastisch uit. Ik benijd degene die dit krijgt!
Liefs
Christine

Elly zei

Wow, prachtig Joke, en inderdaad heerlijk suikerzoet ;-)

groetjes, Elly

nicole zei

mooi, mooi, mooi, mooi, mooi!!!!!
begrijp je ? ik vind hem MOOI!!!!
heerlijke kleurtjes, prachtig!
groetjessssss

Janny van Woerkens zei

Hallo Joke

Heel hartelijk bednakt voor je berichtje.
Ik zie aan je melkdoosje dat je ook op MD club lid van bent.
Ik heb vandaag mijn doosje gemaild.
Groetjes van Janny

Agnes zei

Nou, hier zit er een hoor.....hahaha.
Maar jij bent snel!!! En het is weer 'n pracht van 'n creatie geworden.Superrrrr.
(ik krijg 'm niet eens op maat geprint hahahaha)
liefs, Agnes

Unknown zei

dit vind ik zo mooiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik hou wel van zoet het is een pracht creatie

wat een leuk model

Liefs Nellie