zaterdag 25 juni 2011

...en met een reep kan het ook...

Mijn favoriete collega Rosa is donderdag jarig en hoewel we eigenlijk niets geven onderling maak ik deze keer een uitzondering voor haar.
Toevallig vertelde ze me twee weken geleden dat ze helemaal gek is van puur chocolade met hazelnoot en hier liep ik "toevallig" tegen aan ;-)


Rosa heeft alles thuis zwart/wit dus ik kon hier moeilijk een kleurtje van maken.
En hij is eigenlijk best wel heel chic geworden zo...


Dus lieve Rosa...smullen maar!!!


Het is vandaag ECHT knutselweer in Ede dus ik heb lekker een trui aangetrokken en ga er eens lekker de rest van de dag tegen aan...
De ideeën die ik op dit moment nog heb lijken eindeloos....

Fijn weekend allemaal!!!
Liefs Joke

4 opmerkingen:

Unknown zei

ohhhhhhhhh wat leuk gedaan die Rosa word verwend zeg met zo een beaty van een kadoo schitterend

Liefs Nellie

Christine zei

Leuk gedaan! Ziet er toch direct een speciaaltje uit hé zo!
Liefs
Christine

Summer-design zei

Zo,n aangeklede reep chocolade geeft toch heel wat leuker weg dan zo,n "kale"reep!

Mooi gedaan hoor Joke!

Groetjes, Wietske

Angela zei

Waauuww Joke wat heb je er weer schitterende creaties bijgezet afgelopen week; de een nog mooier dan de ander!!! Wat een klein beetje papier nog veel kan doen. Anders is het misschien 'maar' een reep chocolade; nu is het een écht cadeautje!!! Geweldig...
LG Angela