vrijdag 20 mei 2011

Leuke doosjes...

Ik heb de kaarten even gelaten voor wat ze waren en heb een paar doosjes gemaakt.
De eerste is werkelijk een beauty geworden. 


Okee, het lijkt een simpel doosjes gemaakt van mooi Maja papier ...


En als je hem opent zie je dat hij sluit met een magneetsluiting.
 Ook de binnenkant is met mooi papier beplakt....
maar dan komt het verrassende element....


De zijkanten kun je naar buiten trekken en je hebt een schitterend doosje voor bonbonnetjes of iets dergelijks!!!!



ZAKDOEKEN
Zakdoekjes zitten gewoon in een plastic verpakking...
Maar je kunt er natuurlijk ook een leuk doosje omheen doen.


Leuk om kado te geven aan iemand die ziek is of gewoon verkouden...


De zakdoekjes trek je er eenvoudig uit....

Zo, dit was weer even iets anders...
Nu ga ik eens bedenken wat voor kaartjes ik ga maken voor een meisje die haar dilpoma heeft gehaald en voor een echtpaar die al zestig jaar getrouwd zijn...
Een fijn weekend allemaal!!!
Liefs Joke






9 opmerkingen:

Agnes zei

Waaaaauw, wat is ie gaaf geworden Joke!
En wat een tempo heb jij.
Nu moet ik wel opletten dat ik 'm niet het zelfde ga afwerken....hahaha (maar wel zo makkelijk)
En als ik verkouden ben trek ik zeker bij je aan de bel..........
Beide zijn pracht creaties!!
Fijn weekend en groetjes, Agnes

Wilma zei

Jeeeeeeeeetje Joke.....hoe doe jij dat toch iedere keer. Iedere keer weer iets SCHITTERENDS. En nu ook nog met een verrassingsmoment......zeg dat wel ☺☺☺
Ik zie dat Agnes al bij je aan de bel wil trekken als ze verkouden is........nou dan trek ik aan de bel voor dat "uitschuifdoosje". Wat heb jij dat doosje PRACHTIG afgewerkt met dat kantje langs de klep en die bloem bovenop.....WERKELIJK SUBLIEM.
Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
Liefs Wilma

anneke zei

Het zijn echt super doosjes geworden,waar heb je de patronen vandaan,die wil ik wel hebben.

Groetjes anneke

Liefs Ineke zei

Schitterend gemaakt Joke. Geweldig mooi.

Groetjes van Ineke

Cobie zei

Zooo... die doosjes zijn Mooi!!

Groetjes Cobie

Christine zei

Prachtig hoor! Wat een leuk modelletje heb je daar, en ook je papierkeuze is mooi! Een dikke proficiat!
Liefs x
Christine

Unknown zei

Hallo Joke ik heb je gevonden hoor hahahah ben gelijk volger geworden en wat maakk je mooie cres super mooi

Liefs Nellie

nicole zei

jeetje Joke, wat ben je lekker bezig geweest!!!
ik vind je doosjes echt zo supermooi!
het zijn echte kunstwerkjes!!
wauw!
ik krijg zelf ook de kriebels van je om weer wat te gaan maken :)
groetjesssssss

Angela zei

Hallo Joke....
via via ben ik bij jouw blog beland; schitterende creaties maak jij zeg!!! Helemaal toppie.
Ben maar volger geworden....dan mis ik in ieder geval niets *lol*.
CG Angela
http://mijnhobbyhonk.blogspot.com/