woensdag 16 februari 2011

Deze is ook wel mooi (vind ik ;-)) )

Ik had bij Anita ('s warme groetjes) een kaart gezien in blauw/creme en vond dat zo'n mooie kleurcombinatie dat ik er ook één wilde maken in die kleuren. Maar toen ik de rand ge-inkt had bleek de inkt een heel andere kleur te zijn dan mijn papier...dus heb ik alleen creme papier en blauwe inkt gebruikt, ook voor de roosjes....


Een paar mooie pareltjes er op en klaar.....
Jammer dat ik de kleuren niet mooi gefotograveerd kreeg. In het echt is hij meer beige met aquablauw...

3 opmerkingen:

Cobie zei

Weer een prachtige kaart!!

Groetjes Cobie

Wilma zei

Lieve Joke,
Waarom gooit het maken van een foto nou altijd roet in het eten? Toch kan ik me een hele goede voorstelling maken van je kaart...en ik vind hem MOOI en CHIQUE tegelijkertijd.
Liefs Wilma

Janny van Woerkens zei

Hallo Joke

Heel haretelijk bedankt voor je berichtje en we zijn nu volgers geworden.
Groetjes van Janny en nog een fijne avond