zaterdag 18 september 2021

Exploring box voor Julie

 De kleine Julie is geboren en voor haar heb ik een speciale doos gemaakt.

En ja, het lijkt of ie heel erg scheef is maar de deksel zat er niet goed op. Ik was op kraamvisite en bedacht me dat ik vergeten was foto's te maken dus dat heb ik nog even snel gedaan en ja, haastige spoed is zelden goed.

Wel heel jammer dat ik er van te voren niet aan gedacht had want ik had ook een filmpje willen maken waar de verschillende kanten goed te zien zouden zijn.....vooral van de binnenkant.






Als de deksel eraf gaat ziet de binnenkant er zo uit.


Nu kan de volgende deksel er af...


En tot slot de laatste deksel zodat ze eindelijk het piepkleine zwembroekje uit kan pakken.

  


***


Voor oma en opa heb ik het vorige model nog een keer gemaakt...





Ik hoop dat ik op mijn beurt ook weer iemand heb kunnen inspireren........

Fijne dag en liefs Joke







16 opmerkingen:

Elly zei

Wow wat prachtig daar zitten vele uurtjes werk in maar dan heb je wel iets prachtigs al dit.
Groetjes Elly

Irene zei

Ik kijk mijn ogen uit, zó mooi en vooral LIEF!
XxIrene

Martha zei

Geweldig Joke, wat een mooie creaties!
Dat doosje is weer als vanouds een Joke maaksel!
Leuk de binnenkant er is veel te zien, prachtig!
De kaart voor opa en oma is ook weer prachtig!
Liefs Martha

Hobby Hoogland zei

Wat weer leuk om je naam te zien in mijn blog favorieten , dat is al weer een tijdje terug.
Er staat bij mij nog iemand die Joke heet en telkens dacht ik zal ze er weer zijn , maar nu toch wel , geweldig.
Genoot altijd zo van de dingen die je maakte dus hoop dat ik je weer regelmatig tegen kom.
Komt meteen weer met iets prachtigs , heel mooi en lief doosje .
De kaart is ook heel mooi gemaakt.
Groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Geweldig dat je er weer bent en meteen alweer 2 posten achter elkaar! Ze zijn prachtig Joke en de kaart geïnspireerd door Miranda doet ook weer mee. Je doosje is beeldig en het zwembroekje erin zo schattig!
Erg leuk weer bij je langs geweest te zijn en geniet maar van alles waar je blij van wordt....goed weekend,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige verrassings-box Joke. ik zit met mijn neus tegen het scherm, dit is echt een cadeautje. Ook opa en oma heb je knap verwend met deze leuke "blokjestoren". Heel mooi dessin-papier en alles is met smaak gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

O, wat leuk dat je er weer bent, ik had je vorige kaartje gemist maar die is ook schitterend. En die speciale box helemaal te gek. Nou, ik heb weer genoten en ik hoop snel weer wat van je te zien.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Tjonge, nu ga je in één keer weer snel, en met wat voor creaties! In één woord GEWELDIG!
Groetjes, Eri

Marlies zei

Een super mooie doosje Joke. Een heel leuk idee met zoveel mooie details erop en de binnenkant is prachtig. Het is een cadeautje op zich. Ook de creatie voor Opa en Oma is geweldig. groetjes, Marlies

Els zei

Wat een super leuk baby doosje heb je voor Julie gemaakt en wat is er veel op te bewonderen. Heel mooi die gevouwen hartjes in de hoeken.
Groetjes, Els

Josje zei

SUPER MOOI!

Annie H zei

Wow dat is een feestje om dat doosje open te maken, prachtige creatie met alles erop en eraan.
Groetjes, Annie

Unknown zei

Great card you made. You made a beautiful card.

Game ស្លត់អនឡាញ

Josje zei

Wat heb je dat super mooi gemaakt en wat zal daar veel tijd in zitten om te maken het resultaat mag er zijn hoor!!
groetjes Josje

machine a sous en ligne gratuite zei

Bedankt voor uw hulp om ons te informeren over dit onderwerp

Josje zei

Super mooi en wat een werk heb je daaraan gehad
Groetjes Josje