zondag 2 augustus 2020

De kleine Peer is geboren...

Dus even een babykaartje tussendoor.
Ik heb deze keer gekozen voor een wat stoere variant, hij heeft tenslotte ook een stoere naam!




wel even een lieve tekst er op gezet...


en aan de binnenkant ook nog een stukje "spijkerstof" geplakt met daarop een stukje wit cardstock om iets op te schrijven. Ik plak meestal wat op de binnenkant omdat de kaart dan wat steviger wordt en beter blijft staan.

Het is even een paar dagen wat koeler dus ik ga eens proberen om wat tijd op mijn hobbykamer door te brengen.

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer...
Liefs Joke


13 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke begon je al te missen in blog land . Dit is echt een stoere kaart.
Schrijf jij zelf je teksten , erg mooi ik verprutst mijn kaart als ik wat wil schrijven.
Je moet nu je kans pakken om in je hobby kamer te vertoeven want ze voorspellen een hitte golf,zit daar niet op te wachten.
Dus pak je kans zou ik zeggen , zit momenteel ook in mijn hok.
Liefs Marjan.

Frouwkje zei

Awww...........lief en stoer tegelijk!!
Supergaaf, Joke!!
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Lief en stoer kaartje, wat een leuk plaatje en een lieve tekst. Gelukkig een paar dagen koeler en dan... een hittegolf,
Groetjes
Ansx

Marlies zei

Een hele mooie stoer baby kaart Joke. Een heel mooi design. groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave babykaart Joke. Leuk dat zakje van spijkerstof.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Joke!
ook wel stoer past leuk bij zijn naam!
Liefs Martha

Marjan zei

Echt zo leuk dat zakje op je kaart en ook het mooie plaatje en ster met... ik kan wel doorgaan met alles benoemen.. maar het is een gaaf kaartje, Joke!

Eri zei

Wat een leuke stoere kaart voor Peer. De binnenkant vind ik ook erg leuk.
Groetjes, Eri

Els zei

Wat een leuke en stoere babykaart en past helemaal bij de geboorte van Peer.
En de tekst is ook zo lief he.De binnenkant is ook super gaaf met dat stukje spijkerstof.
Groetjes, Els

Elly zei

Je kaartje is top. Stoere naam hoort idd een stoere kaart bij en dat is dan goed gelukt.
Groetjes Elly

JanniedenButter zei

Je hebt weer een leuke stoere kaart gemaakt Joke!
Grappig dat spijkergoed zakje ,hoe verzin je het!
Erg dat er een hittegolf komt ,pffff valt niet mee.
Groetjes Jannie

marian zei

Super leuk die " Stoere" babykaart.
Groetjes van Marian.

Angela zei

Stoer en toch lief.... dat moet je kunnen; het is jou méér dan goed gelukt Joke! Een schitterend kaartje!