donderdag 18 juni 2020

Get well soon...

Even een kaartje voor Karin, mijn dochter, gemaakt.
Zij heeft al ruim een half jaar pijn in haar pols en na proberen met 3 verschillende braces  is ze vandaag uiteindelijk geopereerd. 


Nu maar hopen dat het inderdaad "soon"  gaat...

Nog een weekje en dan ga ik lekker even naar mijn zus in Spanje!
Ik had de tickets al heel lang geleden gekocht en het was best even spannend of het door kon gaan maar de toeristen zijn weer welkom!

Fijne dag allemaal!
Liefs Joke

15 opmerkingen:

gerda zei

Je bent al een echte expert in dit soort techniek. Knap gedaan. Veel plezier in Spanje.

Diny zei

Wat een schitterende kaart heb je voor je dochter gemaakt Joke.
Hopelijk is de pijn na de operatie verdwenen!
Veel plezier bij je zus in Spanje.
Groetjes Diny

Rosina zei

Weer een geweldig mooi kaartje Joke...weer heerlijk met je inktjes en stempels aan het spelen geweest met een prachtig resultaat...hopelijk is de operatie gelaagd aan de pols van je dochter...pijn is altijd vervelend
Ik wens je alvast een fijne vakantie bij je zus in Spanje...fijn dat het weer mag...
groetjes Rosina

Elly zei

Wat is je kaartje voor je dochter supermooi!
Veel sterkte voor haar toegewenst.
En super dat je weer naar Spanje mag, lekker genieten daar.
Groetjes Elly

Ans Gilbert zei

Dat is lekker een weekje naar Spanje, fijn dat het weer mag. Je hebt een prachtige kaart voor je dochter gemaakt, sterkte voor haar
Groetjes
Ansx

Eri zei

Deze kaart voor je dochter is weer prachtig, je hebt helemaal de smaak te pakken van het werken met inkt, en dat gaat je heel goed af! Hopelijk komt ze met de operatie van de pijn af! Wat een leuk vooruitzicht, op bezoek bij je zus. Geniet er maar van!
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kaart heb je voor je dochter gemaakt. En ook die theaterkaart vind ik schitterend. Je bent al heel goed in die achtergronden maken. heel mooi in die zachte kleuren.
Vee; plezier in Spanje.Ik vind je stoer hoor, ik zou nog niet durven,
Groetjes van Marian.

Cobie zei

Mooi kaartje heb je voor je dochter gemaakt Joke. Hopelijk geeft de operatie het gewenste resultaat.
Fijne vakantie daar in Spanje.
Groetjes Cobie

JanniedenButter zei

Je kaart is erg mooi voor je dochter Joke!
Daar zal ze wel erg blij mee zijn.
Een gezellige dag week bij je zus.
Gezellig bij kletsen, geniet er van.
Groetjes Jannie

Els zei

Dit is toch een super leuke kaart voor je dochter.
Heel vervelend voor je dochter dat ze zo'n last van haar pols heeft en ik heb ook al weken last van de pols.
Wat fijn dat je naar je zus in Spanje gaat Joke en wat een geluk dat je nu wel kunt gaan.
Veel plezier bij je zus.

Annie H zei

Oh Joke dat heb je weer schitterend gedaan, zo mooi van kleur ook. Hopelijk komt je dochter van de pijn af. Jij hebt wel een mooi vooruitzicht maar hou het wel veilig, dan wens ik je veel plezier in Spanje!
Groetjes, Annie

Martha zei

Prachtig gemaakt Joke!
Het gaat heel goed met je technieken he!!!
O wat vervelend voor je dochter,
ik hoop ook dat de operatie is geslaagd!
Fijn dat je weer op pad kan naar je zus in Spanje, als we je hier niet meer zien, heel veel plezier!
Oja nog eventjes terug komen op jouw opmerking op mijn blog, inderdaad er is zoveel aan creaproducten in de handel soms zie je door de bomen het bos niet meer en ja alles is ook zo mooi, ik heb ook een grens getrokken hoor, je kunt gewoon niet alles hebbben...
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je voor je dochter gemaakt Joke. Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt om van de achtergrond een plaatje te maken. Ik vind het mooi dat je ook wat zwart toe hebt gevoegd bij sommige accenten, dat geeft pit aan het geheel. Die sierlijke vlinders maken het áf. Hopelijk komt ze inderdaad snel van de pijn af.
Alvast veel plezier in Spanje, leuk vooruitzicht.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een prachtige kaart, ik houd erg van deze stijl!
Wat naar dat je dochter al zo lang sukkelt met haar pols, hopelijk brengt de operatie verlichting.
Fijn, naar je zus in Spanje, snap dat je ernaar uitkijkt.
Wij zouden in april/mei gaan. Alles geannuleerd natuurlijk, dus nu vouchers. Die ik alweer gebruikte voor een vakantie in de winter naar de zon. Ik ben wel beneiwud hoe je het vliegen gaat ervaren met mondkapje enzo.

Hobby Hoogland zei

Dacht al waar blijft Joke met haar kaart toch niet ziek , maar nee hoor ze zit gezellig bij haar zus in Spanje.Doe je voorzichtig. Veel plezier.
Het kaartje voor je dochter is erg mooi en ik hoop voor haar dat ze van de pijn af is.
Lieve groetjes Marjan.