dinsdag 14 januari 2020

Verhuisd...

Mijn zoon en schoondochter zijn verhuisd dus ik moest even een mooi kaartje maken.


En soms komt er dan iets uit je handen waar je zomaar blij van wordt ;-)
Hij is in de kleuren die ze op de muren hebben en het lichte is van de gordijnen dus hij past er precies bij...


Ik heb er maar een standaardje achter gemaakt dan kan hij een poosje blijven staan.

*
Ik vind het altijd erg leuk als ik reacties krijg en ben heel blij dat jullie zo met me meedenken over mijn probleem met reageren! Ik ben er helaas nog niet uit maar als mijn schoondochter alles een beetje op orde heb zal ik het haar eens vragen, zij is nogal slim met dit soort dingen.

Iemand die de laatste tijd vaak reageert is Jannie den Butter.
Heel leuk en heel gezellig alleen ben ik aan het zoeken of jij ook een blog hebt waar ik eens kan kijken...ik kan hem niet vinden...

Allemaal weer een fijne week en tot de volgende keer!!!
Liefs Joke


11 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een pracht van een kaart en mooie kleuren bij elkaar,we zijn ook soms echte kunstenaars vind ik en dat gevoel geeft jou deze kaart.Heel mooi gemaakt.
groeten Marjan.

Corry zei

Wat een prachtige kaart ,Joke . En de kleuren super gaaf

Marlies zei

Een schitterende kaart Joke. Hele mooie kleuren, papier en prachtige bloemen! Een kunstwerkje! groetjes, Marlies

Frouwkje zei

Wat een prachtige kaart, Joke!
En ook weer zo mooi persoonlijk, daar is weer goed over nagedacht ;-)
De tekst is ook mooi!!
Liefs, Frouwkje

Eri zei

Wow, wat een schitterende kaart Joke, hij is heel mooi van kleur, heeft een prachtige bloementoef, en een leuke tekst. Dus alles wat een mooie kaart moet hebben.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een Prachtige kaart (met hoofdletter) Joke. Hier kan ik echt van genieten en zo'n kaart verdient zeker een pronkplaatsje. Schitterende kleurencombinatie, mooie bloemen en hele mooie opbouw, nogmaals wauw..
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Prachtige verhuiskaart in hele mooie kleuren,
Ansx

Martha zei

Hoi hoi Joke
Heel mooi deze kaart en alles weer zo mooi harmonieus bij elkaar passend!
Leuk dat de kaart ook past in het interieur van je zoon en schoondochter!
Jammer dat het je nog niet is gelukt met blogger, maar dat komt ook helemaal goed!
Liefs Martha

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige verhuis kaart Joke!
Jammer dat je probleem niet is opgelost.
Ik heb geen blog ,ben niet zo knap met iets verzinnen!
Maar ik geniet erg van jullie blogs ,kijk daar naar uit!
Groetjes Jannie

ursula zei

Very very pretty card, you put so much into it, making it into a keepsake....luv Ursula xx

Annie H zei

Wauw Joke hoe prachtig is deze kaart, heel speciaal, een perfecte kleurencombinatie en mooie tekst.
Groetjes, Annie