maandag 20 januari 2020

But first tea...

Ik dacht dat ik even klaar was met doosjes maken maar nu kwam ik deze tegen bij
en ik was weer verkocht...
Je moet maar even op het idee komen om een theedoosje te slopen en dan na te maken.


Hij lijkt niet op die van Judith want ik heb mijn eigen stijl er op los gelaten maar het idee is hetzelfde.


Het papier wat ik gebruikt heb is een paperpad van Vintage Lace en helemaal mijn kleuren!
Ik denk dat dit een paperpad is die ik helemaal ga gebruiken, meestal blijft er wat over wat je toch iets minder mooi vindt maar deze is super...


Lekkere theesmaakjes er in en je hebt weer een klein weggevertje!



Een close-upje van de bovenkant waar het papier goed te zien is...


...en een close-upje van mijn zelfgemaakte en gekleurde bloemetjes.
Dit vind ik zo geweldig leuk om te doen, ik ben bang dat mijn roosjes en andere bloemetjes voorlopig in de bakken blijven...


En dit is dus het begin...

Echt weer een leuk project om te maken!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne week!!!

Liefs Joke


12 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Prachtig theedoosje heb je gemaakt met mooie papier, de bloemen zijn super
Ansx

sjanie zei

Prachtig doosje, Joke
En leuk om weg te geven, je kan het zo persoonlijk maken als je zelf wilt.

Groetjes, Sjanie

Angela zei

Woww wat een supergaaf theedoosje Joke! Schitterende kleurencombinatie en die bloementoef bovenop maakt het helemaal áf!

Eri zei

Je laat meteen al zien dat je je in het weekend niet verveeld hebt;-) Wat een geweldig mooi theedoosje heb je gemaakt Joke! Je zelfgemaakte en gekleurde bloemen zijn er prachtig bij, en precies de goede kleur bij het papier. Top!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Geweldig toch als je inspiratie krijg door het bloggen en ik vind jou thee doosje ook hartstikke leuk!!! Hele mooie zelfgemaakte bloemen Joke en weer een prachtige weggever zo!
xx gerie

Jannie den Butter zei

Jou thee doosje is super mooi Joke !!
Wat zijn je bloemen super gaaf!
Je kunt zo veel doosjes gebruiken.
Ook van medicijnen b.v.
Groetjes Jannie

Frouwkje zei

Wat heb je dit weer supergaaf gedaan!! Joke.
Mooi papier en mooie zelfgemaakte bloemen!!
Liefs, Frouwkje

Grietje Jansen zei

Prachtig theedoosje, staat veel leuker als je gasten thee geeft dan het originele doosje.

Grietje

marian zei

Woooow, Joke wat een super leuk idee, ik heb binnenkort een paar echte theeleuten die jarig zijn. Dit ga ik zeker ook proberen.
Groetjes van Marian.

Marlies zei

Een hele mooie chique doosje. Ik heb ik ook al eeuwen een uit elkaar gehaald theedoosje liggen met de bedoeling een doosje van mooi papier ermee te maken maar verder dan dan ben ik nog niet gekomen haha. Ik ben ook helemaal weg van het mooi papier wat je hebt gebruikt en ook je zelfgemaakte bloemen zien er prachtig uit. Mag ik vragen welke stans je hiervoor hebt gebruikt? groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ontzettend gaaf deze creatie Joke. Inderdaad heel mooi dessin-papier en door het gebruik van de donkere laag spreekt het nog meer. Een plaatje en ik zou hem steeds opnieuw vullen en lekker lang bewaren ;P
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat een mooi theedoosje en wat leuk bedacht door Judith, maar jouw versie vind ikvook heel mooi uitgevoerd! Prachtig die bloempjes!
Liefs Martha