zondag 15 december 2019

En de laatste doosjes voorlopig...

Zo, dit zijn de laatste doosjes voorlopig!
Ik had nog iets nieuws gemaakt met Milka repen.







En nog even een kleine greep uit de laatste doosjes...


Nu nog een paar kerstkaarten maken en dan allemaal leuke dingen maken die op mijn todo-lijstje staan...even iets anders alhoewel er wel een doosje bij staat en daar ben ik ook al aan begonnen, namelijk een exploding-box, supermooi om te maken!

Allemaal een fijne zondag!!!
Liefs Joke


5 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Joke
Geweldig wat een mooi resultaat!
Ook deze chocodoosjes vind ik weer prachtig, je bent een echte doosjesmakerexpert!
Liefs Martha

Eri zei

Wow, wat ziet jouw collectie doosjes er schitterend uit! Tof om te zien hoe je met een ander papiertje weer een heel ander uitstraling krijgt. Je kerstrozentoef is ook prachtig!
Groetjes, Eri

Petra zei

Wat een mooie serie heb je gemaakt. Ze zijn stuk voor stuk prachtig. Volgens mij raak je die allemaal kwijt straks.

Lieve groet,
Petra

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dit zijn ook hele leuke doosjes Joke. Leuk model en mooi gedecoreerd. Knap dat je allemaal zulke mooi passende doosjes weet te maken. Inderdaad leuk om nu dingen te maken die op je lijstje staan, ik ben benieuwd. Ik heb dat altijd na de kerstkaarten...even wat anders ;p
Lieve groetjes Miranda

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige doosjes zijn het weer Joke!!
Ze zien er geweldig mooi uit, wat een werk is dat.
Maar heel leuk om te doen ,je verveelt je niet zie ik.
Een super leuke hobby hebben wij!!!
Groetjes Jannie