woensdag 6 november 2019

En nog iets tussendoor...

Nog even iets anders dan doosjes...

Ik zag bij Frouwkje zoiets moois!!!
Zij had een online workshop van Jenine gemaakt en ik was er helemaal weg van...
Ik heb geprobeerd om hem na te maken maar ik had niet alle materialen dus ik heb hem iets aangepast.
Heel erg leuk om te doen!!!


Hij is alleen nogal gebobbeld maar ik ga hem wel inlijsten dan zie je het niet meer ;-)
Misschien heb ik verkeerd papier gebruikt (fluweelkarton).

En nu weer verder aan de doosjes...nog maar 17 te gaan...

Fijne dag allemaal!
Liefs Joke

7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Even tussendoortje zegt ze dan, hihi Juist heel creatief als je alle materialen niet hebt maar er dan je eigen draai aan geeft...tof gedaan Joke! Mooie tekst en ja inlijsten dan is het een heel mooi schilderijtje!!! Veel knutsel plezier!!!
xx Gerie

Frouwkje zei

Wauw!! supermooi gelukt, Joke :-D
Bij mij bobbelt het ook hoor.
Maar ik doe het in het art journal boekje en de andere 2 zijn ook al weer recht getrokken.
Dus, komt goed ;-)
Maar in een lijstje is het ook heel mooi, denk ik.
Liefs, Frouwkje

Eri zei

Dat ziet er prachtig uit Joke! Succes met de laatste 17 doosjes!
Groetjes, Eri

Hobby Hoogland zei

Mooi kaartje Joke , blijft altijd leuk om iets uit te proberen, Nog 17 schiet gelukkig al op voor je , het eind is in zicht .
groetjes Marjan.

Martha zei

Hoi hoi Joke
Woow dit is mooi zeg, prachtig gemaakt en dat voor een tussendoortje hihihihi....
Ik denk dat het bobbelen wel overgaat als je het hebt ingelijsd!
Knap dat je al zover bent met je doosjes!
Veel succes met de 17 die je nog maken gaat!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Noem je dat een tussendoortje..het is prachtig Joke en juist creatief om je eigen draai eraan te geven. Succes met de "laatste" doosjes.
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Ik kom er ook nog aan met m'n reactie hoor, ondertussen zijn je doosje misschien wel af. Deze kaart vind ik ongelooflijk mooi, wil ik me ooit ook wel eens aan wagen. Misschien moet je hiervoor mixed media papier gebruiken. Het zal zeker mooi staan in een lijstje, prachtige tekst ook.
Groetjes, Annie