dinsdag 2 juli 2019

Even een paar kaartjes tussendoor...

Na al die doosjes begonnen de kaartjes even te kriebelen en daar heb ik dus maar gehoor aan gegeven.


Ik was bij een demonstratie van Ineke Bezemer en zag zoveel mooie kaarten met een ticket mal van Studio Light dat ik er één heb aangeschaft. En als ik het resultaat zie dan zullen er nog wel meer volgen...
Overigens is dit mijn eerste kerstkaart dit jaar en ook daar moet ik nog even mee aan de slag.

***

De tweede is een babykaartje geworden. Mijn vriendin Agnes had er een paar gemaakt en die vond ik zo schattig dat ik er ook één heb gemaakt. Haar kaart was langwerpig en meer een cas kaaart maar ik had de langwerpige mal niet dus moest ik uitwijken naar ovaal en ten tweede heb ik echt moeite met het maken van cas kaarten. Als ik ze bij iemand anders zie dan vind ik ze geweldig maar als ik er zelf mee aan de gang ga dan vind ik het toch te kaal en komt er weer van alles op ;-)
Zo heeft iedereen zijn eigen ding...


Aan de achterkant heb ik een standaardje gemaakt zodat ie gewoon kan staan.
Het lege kaartje is voor de naam en zit dus nog los.


Nu weer verder met een doosje ;-)

Fijne dag en tot de volgende keer.
Liefs Joke



7 opmerkingen:

Plony zei

Je kerstkaart is prachtig...en je babykaart...wowwww......Zo lief....echt te schattig.
CAS kaarten...tsja.....voor mij ook niet weggelegd hoor hahahaha......Je weet inmiddels wel hoe ik ben....vraag mij dus liever maar niet om een CAS kaart te maken whahahahaha....maar wat je zegt....ieder zijn ding.
Fijne dag....xxx Plony

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met de ticketstans, mooi is de kantrand aan de zijkant.Je babykaartje is lief en schattig, leuk ook het ovale model,
Ansx

Scraptastisch zei

We worden weer overladen met al die mooie stansen hè Joke, ik word er ook altijd hebberig van, maar ja toch keuzes maken we kunnen niet alles kopen.
Maar deze ticket mal is idd. prachtig en snap dat je om was na de workshop bij Ineke, gaaf kerstkaartje en nr. 1 is klaar, hihi! Je ovale baby kaart is een dot om te zien, waarom maken we niet vaker ovale modellen want het is super om te zien en dan ook nog mooie stikrandjes...heel tof!!!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Joke
wat een leuke kaarten heb je gemaakt, die nieuwe mal van SL is weer geweldig zeg, hele mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt!
Ah die babie kaart is toch geweldig zo lief!!!
Heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

Annie H zei

Prachtige kerstkaart met die mooie nieuwe mal, heeft niet veel nodig door de kantrand. Je babykaart is zo schattig, leuk idee zo met die ovalen, top.
Fijn weekend, Annie.

JanniedenButter zei

Je kaarten zijn prachtig Joke!
Je doosjes vind ik altijd zo mooi!!!!!
Groetjes Jannie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat heb je twee mooie kaarten gemaakt Joke. Héél sierlijk die mooie stans bij de kerstkaart en je baby-kaart is een dotje. Juist die ovale uitwerking spreekt me heel erg aan. Heel lief...
Lieve groetjes Miranda