zondag 10 maart 2019

Nog een doosje maar heel anders...

Even een doosje wat totaal verschilt met mijn andere doosjes. ik had twee van deze doosjes van mijn schoondochter gekregen, zij dacht dati k er wel iets mee kon...


Nou...ik dacht het ook wel ;-)
Een mooi stevig doosje van 13 x 13 dus heel leuk om er bijvoorbeeld een mooi rompertje in te doen...


Afgelopen week heb ik het konijntje van MarianneDesign aangeschaft en wat is ie leuk!!!


Aan de binnenkant nog even mijn favoriete babygedichtje gedaan...


En ik ben er helemaal tevreden over ;-)


Ik zou willen dat ik nog 25 van die doosjes had...

Iedereen een fijne zondag en tot de volgende keer...

Liefs Joke

7 opmerkingen:

Frouwkje zei

Superschattig weer, Joke :-D
En dat gedichtje blijft ook een hele mooie!
De konijntjes zijn ook zoooooo leuk.
Jij ook een fijne zondag!
Liefs, Frouwkje

Scraptastisch zei

Dan denkt je schoondochter goed met je mee, om mooie dingen voor je te bewaren en wouw wat een goed aankoop die schattige bunny's ik mocht er ook even mee stoeien uit het pakket van Femminde en vond ze ook zo schattig!!! Geweldig je gepimpte doosje Joke, enig om er een kraamkadootje in te verpakken! Fijne zondag verder!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Heel leuk dit opgepimpte doosje, mooi kadootje heb je ervan gemaakt
ook het gedichtje is leuk!
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Wat een mooi doosje Joke, prachtig gedichtje en heel mooi aangekleed,
Ansx

Marlies zei

Oh wat een mooi lief en schattig doosje met de konijntjes. Ik ben er helemaal weg van en het gedichtje is ook erg leuk! groetjes, Marlies

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je er een enige verpakking van gemaakt Joke. Die konijntjes zijn inderdaad schattig (ik ben ook voor de aanschaf gezwicht ;p). Dat gedichtje is erg mooi en maakt het helemaal àf.
Lieve groetjes Miranda

Dora zei

Zo schattig!! Mooie doosje gemaakt.