vrijdag 15 maart 2019

Goed...nog één konijntje

Maar dit is even de laatste ;-)




Tekst hoeft hier niet bij want hij lijkt erg veel op een eerdere post ;-)

Wat ik miste bij de stans van het konijntje was een broekje maar zoals je ziet is dat niet zo moeilijk...

Het volgende doosje moest eigenlijk met een koe worden maar helaas....de koe is te groot voor het doosje dus even iets anders verzinnen.

Ik ben nu eerst aan het stoeien met een kaart die ik bij
had gezien. 
Superleuk om te maken maar wel vrij veel werk. Het proefexemplaar is al af en nu wil ik kijken of ik de maten iets anders kan gaan doen...

Het is nog steeds vreselijk weer dus hobbyen is het enige juiste tijdverdrijf nu ;-)

Fijn weekend allemaal en tot ziens.
Liefs Joke

8 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Mij verveel je hier echt niet mee hoor Joke het is zo'n leuke stans! En het lievie heeft een prachtig broekje aan gekregen! De kaart van Miranda heb ik gezien en ben benieuwd wat jij ervan maakt! Ik zit ook veel in mijn knutselkamer hoor, daar is het heel goed vertoeven nu! Fijne avond verder,
xx Gerie

Frouwkje zei

Superlief weer!!
Gaaf gedaan met het broekje :-D
Succes met je volgende kaart!
Liefs, Frouwkje

Petra zei

Wat mij betreft mag je nog even doorgaan met doosjes maken en konijntjes. Het is elke keer weer genieten van je creaties. Ik ben benieuwd naar jouw versie van de kaart van Miranda. Het heerlijk knutselen is het enige voordeel van dit vreselijke weer.
Lieve groet,
Petra

Ans Gilbert zei

Ook deze is weer heel erg schattig en wat een leuk broekje,
fijn weekend
Ansx

Martha zei

Hoi hoi Joke,
Ik vind ze echt superleuk en dat je het ene konijntje hebt aangekleed das toch wel erg schattig!
Fijn weekend!
Liefs Martha

Cobie zei

Wat een super Gaaf doosje. Het is elke keer genieten van al het moois wat je maakt. Leuk om het konijntje een broekje aan te geven. Top gedaan!
Groetjes Cobie

Wendy Koorevaar zei

Ahhh wat een schattig doosje heb je gemaakt, zo mooi! En handig hoe je het broekje hebt gemaakt, staat erg leuk zo!

Ik hoop dat je stans van Ali gauw binnenkomt..... Leuk dat je hem ook heb besteld 👍🏻.

Liefs,
Wendy

Marlies zei

Weer een heel lief en schattig doosje Joke. ZO leuk! groetjes, Marlies