vrijdag 22 maart 2019

Eindelijk weer eens een kaartje...

Het was al een poosje geleden dat ik een kaart gemaakt had en ik vond het wel weer heel leuk om te doen.


Het is een romantisch kaartje geworden voor iemand die Alzheimer heeft.
Ik hoop dat ze hier heel even blij van wordt..


Ik heb hem zo gemaakt dat ie rechtop kan staan.


Aan de achterkant ruimte voor het kaartje waar iets opgeschreven kan worden.

***

Verder gaat de productie natuurlijk ook gewoon door ;-)





De gebruikelijke doosjes natuurlijk .
Nog een goede 2 maanden en dan is het zover....

We hebben heerlijk weer en het is weekend dus wat wil een mens nog meer...

Fijn weekend en tot de volgende keer...

Liefs Joke


8 opmerkingen:

Petra zei

Wat een prachtige kaart heb je voor deze dame gemaakt. Al is er maar even een glimlach, dit heb jij dan toch voor elkaar gekregen. Je set met doosjes zijn weer prachtig. Wat is er over twee maanden ga je dan al die mooie setjes verkopen?

Lieve groet,
Petra

Annie H zei

Een heel zacht kaartje heb je gemaakt, die mevrouw zal zeker aangetrokken worden door de roosjes op je kaart. Je doosjes zijn ook weer top, heel mooi papier.
Fijn weekend, Annie

Ans Gilbert zei

Wat een mooi en romantisch kaartje, ook de doosjes zijn weer super.
Ansx

Cobie zei

Prachtige kaart, en ook weer schitterende doosje in mijn favoriete kleur! Welk design papier heb je hiervoor gebruikt?
Groetjes Cobie

Martha zei

Hoi hoi Joke,
Wat een mooie kaart heb je gemaakt, mooi in vintagestijl
ook het extra vakje tussen in vind ik leuk verzonnen!
Wat weer leuke doosjes heb je gemaakt, ik heb even gemist waar het voor was?
Fijn weekend verder!
Liefs Martha

Frouwkje zei

Ik geloof vast wel dat ze hier heel blij van wordt, Joke!!
Prachtige kaart.
En je doosjes zijn natuurlijk weer supermooi!!
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart heb je gemaakt Joke. Zo lief dat plaatje en de decoratie met roosjes maakt het natuurlijk heel bijzonder voor die mevrouw. Ook je doosjes zien er weer tiptop verzorgd uit. Dat wordt een prachtkraam :)
Lieve groetjes Miranda

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie romantische kaart en je doosjes zijn ook schitterend.

Groetjes Ans