vrijdag 29 maart 2019

Eén CAS en één voor een kanjer!!!

Voor het eerst heb ik een CAS-kaartje gemaakt waar ik tevreden over was!!!
Het is een kaart voor mijn favoriete nichtje die in Engeland woont .
Vorig jaar kreeg ik een kaart van haar met dit schattige hondje. Hij heeft lang in mijn hobbykamer gestaan maar nu vond ik het tijd om hem te recyclen...
Ik had al bloemetjes en een lintje in de goede kleur uitgezocht maar eigenlijk vind ik hem zo wel heel mooi...


Aan de achterkant nog een standaardje gemaakt om een tekstkaartje in te doen en ...
KLAAR ;-)


***

Deze kaart is voor Post voor Kanjers...
Hij is voor Remco van 9 jaar en Remco houdt van boerderijdieren en huisdieren.
Laat ik nou toevallig deze dieren pas allemaal aangeschaft hebben ;-)


Oke...het konijn is wat groot bij de anderen vergeleken maar hij is wel heel lief...

Dit was het weer even...
Iedereen een heel fijn weekend met heel mooi weer dus lekker naar buiten allemaal!!!

Liefs Joke


6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kaarten Joke. Zowel de CAS-kaart als de boerderijkaart zijn mooi geworden. Wat leuk die fleurige mini-bloemetjes bij de boerderij-diertjes. Past perfect bij het mooie weer van vandaag..heerlijk :)
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat een gave CASkaart Joke met een heel leuk plaatje, ook je boerderij kaart is mooi met de bloeiende struiken,
Ansx

Dora zei

Twee super mooie kaarten. De tweede is prima met dat konijntje. Geeft helemaal niet dat het konijntje groter is als de rest. Is gewoon perfect.

Martha zei

Hoi hoi Joke

Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en ah die boerderijdiertjes zo schattig daar zal de kanjer blij van worden!
Wat je vouwkaart betreft, ik zie geen fout bij mij is het net zo, alleen ik heb mijn naambadge op de beide diamonds geplakt zodat hij wat makkelijker staat, je zou ook nog wat foamtape binnenin de kaart kunnen plakken zodat hij niet uit elkaar zakt
Nogmaals succes!
Liefs Martha

Frouwkje zei

Superleuke kaarten!! Joke :-D
Zo leuk ook met de boerderij dieren.
Fijn dag verder!
Liefs, Frouwkje

Petra zei

Wat een prachtige kaarten voor je nichtje en Remco. Je cadeauverpakking is ook weer super.
Lieve groet,
Petra