vrijdag 15 februari 2019

Helaas...geen antwoord...

Nog even een vervolg op mijn berichtje van 9 februari...
Ik heb er een mailtje aan gewaagd en kreeg meteen een automatisch antwoord dat ik binnen 2 dagen bericht zou krijgen.
Dat was afgelopen zondag maar helaas heb ik verder niets meer gehoord zoals jullie waarschijnlijk al vermoed hadden... 
 Dutch Doobadoo is een heel eind in mijn achting gedaald en daar laat ik het verder maar bij.
***

Ik vind de leuke dingen aan mijn hobby veel leuker!!!
Weer een serie gemaakt en deze keer in het zoete roze met rozen en dat blijft toch wel heel mooi hoor!


Hier steek ik mijn energie veel liever in!!!

Verder wil ik jullie bedanken voor de altijd leuke en lieve reacties! Ik lees ze met heel veel plezier!!

Dit weekend lekker naar buiten voor mooie weer.
Jullie ook allemaal denk ik dus dat wordt genieten!!

Liefs Joke

8 opmerkingen:

Petra zei

Wat heb je toch weer een mooie set gemaakt, heerlijk die roze kleur en de prachtige bloemen erbij.

Het is goed dat je het ze hebt laten weten en ik verwacht na jouw verhaal ook niet dat ze reageren. Onderling pikken we allemaal ideeën of maken een kaart na die je heel erg mooi vindt. Echter zij verdienen er geld aan en dat is niet netjes. Ach meid geniet lekker van je hobby en dan geniet ik weer van jou.

Zet een link van jouw versie op Pinterest en ze verkopen geen mal meer van deze.

Lieve groetjes,
Petra

Scraptastisch zei

Ik hoop voor je dat je toch nog iets hoort, en anders is hoe het is en ja dingen die wij laten zien met patroontjes erbij, kunnen door anderen gebruikt worden en automatische mail beantwoording is helaas ook van deze tijd!
Dus hou je maar lekker met de leuke dingen vd hobby bezig Joke en wat zal je een mooie kraam krijgen met al die mooie spulletjes!
Alvast een heel mooi weer weekend!
xx Gerie

Dora zei

Prachtige creaties. Mooi papier en eenheid. Wat jammer dat je geen antwoord hebt gekregen.

Cobie zei

Helaas... geen reactie, maar gelukkig kun je toch nog steeds van die schitterende doosjes maken, het is elke keer weer genieten.
Groetjes Cobie

Angela zei

Ik heb nog nooit een hoge pet op gehad van DDD.... heb te vaak 'nieuwe' mallen en figuren van hen gezien die me akelig bekend voorkwamen....dus echt verbazen doet het me niet Joke..... de makkelijkste weg kiezen schijnt hun parool te zijn. Niet reageren dus. Jammer dat men niet origineel kan zijn, maar ideeën van anderen moet 'lenen' (ook de makkelijkste weg).

Heel verstandig om het achter je te laten en je te concentreren op de leuke dingen van het freubelen.... het maken van al die schitterende creaties; wij worden daar gelukkig van.
Een heel fijn weekeinde gewenst Joke!
lfs Angela

Hobby Hoogland zei

Wat een leuk setje heb je gemaakt , en in mooie roze tinten.
Heb het zelf een keer gehad dat er een bloemstuk van mij in de groei en bloei stond ,sta je echt raar te kijken.
Snap wat je bedoel, maar daar doe je niks tegen. Maar zie het als een compliment.
groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Jammer dat je geen antwoord hebt gehad Joke :-(
Maar hou je inderdaad maar lekker bezig met de leuke kanten van de hobby.
Daar kan je beter je energie in steken.
Het is allemaal weer supermooi gemaakt!!
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Géén antwoord, niets anders verwacht, ze hebben daar geen ontwerpers, maar copieermachines,weet je meteen wat voor bedrijf het is. Je hebt weer een prachtige set in het roze gemaakt,
Ansx