dinsdag 9 oktober 2018

Superklein album

Albums maken blijft toch mijn grote passie momenteel.
Toen ik dit kleine exemplaar zag moest ik dan ook meteen beginnen.


Het lijkt heel wat zo maar hij is maar 7 x 5 cm.


Er zitten 3 uitklapbare pagina's in, 2 x voor 3 foto's en 1 x voor 2 foto's. 


Aan de achterkanten heb ik wat teksten en stempels gedaan.


En aan de voorkant wat verschillende design papiertjes waar je de foto's op kunt plakken.
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om voor en achter foto's te plakken.

Mocht het bij jou nu ook gaan kriebelen...
ik heb hem gevonden bij 


Heel erg duidelijk uitgelegd!!!

Fijne dag allemaal!!!
Liefs Joke



3 opmerkingen:

marian zei

Ja schattig dat boekje Joke, Ik ben met dit kleintje ook eens voorzichtig begonnen een album(pje) te maken. En dat is best gelukt. En nu heb ik zelfs de stoute schoenen aangetrokken en een album pakket bij Hobby Vision besteld.En daar heb ik de basis al van klaar.!!!!. Maar nu ligt het weer even stil, heb zoveel verenigingswerk. Dat heb je als je in het bestuur zit en binnenkort workshop voor de leden met kerstkaarten. Is ook veel voorbereiding.
Ik heb op de nieuwe naam voor de mal nog niet gezocht. Maar hartelijk bedankt voor het doorgeven.
Groetjes van Marian.

Ans S. zei

Super leuk album, joke.

Groetjes Ans

Ellen zei

Wat is hij ontzettend leuk Joke de kleurtjes zijn zo heerlijk en de teksten vind ik super, ik heb ook iets met mini albums, zo gaaf om te maken en zo leuk om cadeau te doen
Geniet van het mooie weer,
Groetjes Ellen