vrijdag 14 juli 2017

En nog een album...misschien wel met een workshop....

Hier kan ik geen genoeg van krijgen....het is zo superleuk om te doen met zo'n mooi resultaat dat ik er heerlijk mee doorga.
Ik ben op dit moment aan het kijken of ik er een workshop in kan geven. Ik weet nog niet precies hoe ik dat wil gaan aanpakken maar ik wil eerst een beetje kijken of er animo voor is.
Mocht je dus denken dat het wel iets voor jou zou kunnen zijn laat me dit dan even weten dan kan ik kijken op wat voor manier ik dit ga doen....
Je kunt je interesse hier laten weten...
E-mail joketerstege@chello.nl

En hier komt ie dan....








En net als bij het vorige album  is ook hier van alles in- en uit te klappen...



Een watervalkaart...


Deze kaart kantelt als je hem naar binnen vouwt...


Hier komt de onderkant er vanzelf uit als je de bovenkant omhoog trekt...


een openslaande extra pagina...


2 pagina's worden 6 pagina's...


En deze klapt naar beneden uit.


Het is een album waar je naar blijft kijken....

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!!!

Liefs Joke

6 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Joke
Ook dit is prachtig gemaakt, mooi van kleur, prachtig papier en ja een workshop dat is een leuk idee.
Lieve groetjes,Corrie

Margreet zei

Wat een prachtig boekje.
Groetjes Margreet

Antoinette Voorn zei

Wauwww geweldig album! Wat mooi in elkaar gezet Joke. Groetjes Antoinette

Agnes zei

Tja.......In één woord GEWELDIG!
Ik weet hoe die er in het echt uit ziet en dan is het nog vele malen leuker! Een album vol verrassingen voor mooie herinneringen.
Liefs

Cobie zei

Schitterend! Wat een werk is dat geweest.
Groetjes Cobie

marian zei

O wat ziet dat er geweldig uit, krijg er nu al zin in, maar je woont niet bij me in de buurt, jammer hoor.
Groetjes van Marian.