woensdag 15 februari 2017

Weer een ander zijsprongetje...

...Ik zag een aantal shabby-chique kaarten langskomen op pinterest en dacht meteen: 
"Oh dat wil ik ook"
Dus een poging gewaagd....


De foto is helaas niet al te scherp maar ja...je kunt wel zien wat het is geworden.
Ik ben er niet helemaal tevreden over maar al doende leert men...


Dit plaatje heb ik op pinterest gevonden en afgedrukt op canvas.
Dat geeft een mooi resultaat.
Het is nog niet helemaal wat ik in gedachten had maar dat gebeurt misschien bij de volgende ;-)
 Fijne dag!!!
Liefs Joke

8 opmerkingen:

lenywim35 zei

Prachtig geworden. Allebei. Mooi kant. Mooie bloemmotieven. Echt helemaal schitterend Joke. grts leny w

Lia zei

Joke, ik vind ze allebei supermooi! Ik kan niet zeggen welke mijn voorkeur heeft, want het zijn plaatjes van kaarten!
Lia xx

marian zei

Allebei zijn ze even mooi , deze nieuwe kaartjes.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Niet té kritisch zijn op jezelf Joke. Het zijn beeldjes om te zien met hele mooie details. Mooi zoals je bij de eerste kaart met het dessin-papier gespeeld hebt en van de onderste kaart ben ik groot fan van de kleurencombinatie. Geeft inderdaad een mooi effect om het plaatje op canvas af te drukken :) Ik heb zitten genieten :)
Lieve groetjes Miranda

ADA zei

Ik vind ze erg mooie hoor je 2 kaarten misschien had je zelf wat anders voor ogen maar ik vind ze prachtig, GROETJES ADA

Agnes zei

SUPERB!!!
De eerste had ik al gezien maar de blauwe vind ik nog mooier!
Je bent lekker actief :-)
Liefs

Karen Dunbrook zei

wow...how gorgeous!! elegant too.
tfs,
Karen

Elly zei

Ik vind ze schattig Joke!!!Zacht en romantisch...leukkkkk.
groetjes,
Elly