maandag 9 januari 2017

...en alweer de eerste voor het eind van dit jaar...

Het is een beetje laat maar ik wil jullie toch allemaal een heel fijn en creatief jaar wensen met vooral heel veel gezondheid!!!!

Ik ben nog even een beetje in de ban van de kerstkaarten vooral omdat ik dit leuke stempeltje van de kerstman heb gekregen.
Ik had al zoiets met uiltjes maar deze vogeltjes kijken zo lief.


***

Verder had ik nog een tissuebox die ik jaren geleden geel geschilderd had omdat die kleur overheerste in de keuken....

Het leek me wel leuk om hem een beetje op te knappen en dan in de woonkamer te zetten.
En dit is het resultaat geworden..

.
Met het mooie papier van Maja is er niet zo veel voor nodig om er iets leuks van te maken.


Een close-upje van de bloementoef.......

Ik had nog wat papier over en een memoblokdoosje dat ik lang geleden al eens gepimpt had en waar de kleur een beetje van vervaagd was dus die heeft ook een opknapbeurtje gehad.


En dan heb je dus dit setje op tafel staan ;-)


Dit is het weer even..

Fijne week en liefs 
Joke



9 opmerkingen:

ADA zei

Zo dat ziet er allemaal erg leuk uit zeg, zeker mooi om in huis te zetten, GROETJES ADA

Frouwkje zei

Hoi Joke, voor jou ook een heel goed en gezond, creatief nieuw jaar!!
Je kaart is weer zo superschattig. Heel leuk stempeltje ook!!
En je tissuebox en memobox zijn ook zooooo mooi!! Prachtig papier!
En een supermooi bloementoefje!!
En bedankt voor je superlieve, geweldige reactie/compliment op mijn laatste blogbericht. Ik zat echt behoorlijk te glimlachen :-D.
Fijne avond :-D
Liefs, Frouwkje

Linda zei

Wat een lief kaartje, heel leuk gedaan. En wat zijn die tissue doos en memobox leuk geworden
gr linda

Petra zei

Hoi Joke, voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en hopen maar weer op een hoop portie gezondheid en heel mooie creaties die we van elkaar kunnen bewonderen. Je eerste kerstkaart is zeker weer een plaatje en je setje is ook prachtig, mooi gedaan.
Lieve groet,Petra

Marlies zei

Jij ook nog de allerbeste wensen voor een gelukkig 2017. Je kerstkaartje is heel mooi met een schattige stempeltje! Je tissue doos en memohouder zien er ook prachtig uit uit, heel romantisch! groetjes, Marlies

Corrie zei

Ik wens je ook het allerbeste voor 2017 Joke.
Je kerstkaart is prachtig en de tissuebox is helemaal geweldig mooi, goed dat je hem hebt afgemaakt, ik hoop dat je de tissues in de doos kan laten zitten, nu met die griep golf.
Lieve groetjes,Corrie

marian zei

Hallo Joke,
Je bent weer lekker bezig, want je kerstkaartje is super leuk, wat een schatjes die vogeltjes.\\en je tissuedoos en memobakje ook heel mooi geworden.
Groetjes van Marian.

Janny zei

Wat een super lieve kerstkaart zeg, ik vind de kerstkaarten maken ook altijd het leukst hoor, en je tissue box vind ik ook super, dank je wel voor je lieve berichtjevop mijn blog liefs Janny

Agnes zei

Voor mij de avond nog niet voorbij :-) Zit eigenlijk te genieten van een "donkere witte wereld" Maar goed, je kerstkaart had ik al gezien en waarom in het echt altijd mooier? Een schattige stempel en een heel mooi kaartje geworden!
Je pimpwerk ...... wat een goed idee! Echt super leuk geworden!!!

Liefs en tot maandag!