zaterdag 26 november 2016

Kerstprikkels...

Ik zie weer zoveel prachtige kerstkaarten langskomen dat het hier ook weer ging kriebelen...
De eerst 2 zijn klaar.


Dit idee zag ik op Faceboor op de pagina van Magnolia World.
Lekker smeren met sneeuw langs de randen....
Hij was daar in het blauw en nog veel mooier dan deze maar het is redelijk gelukt...


Deze is wel een eigen idee maar zal ongetwijfeld ook al meer zijn gemaakt ;-))



Ik heb weer een aantal nieuwe stempels van Tilda dus er komt nog meer....
Fijn weekend allemaal!!
Liefs Joke

3 opmerkingen:

Linda zei

Wauw ze zijn geweldig mooi
gr Linda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ze zijn superleuk Joke. Rood-wit blijft toch een mooie frisse combinatie voor kerstkaarten vind ik. Je Tildaatjes zijn erg mooi ingekleurd vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Corrie zei

Wauw, je kerstkaarten zijn schitterend Joke, ga zo door, kunnen wij weer genieten van je prachtige kleurwerk.
Lieve groetjes,Corrie