woensdag 3 februari 2016

Heel hartelijk bedankt...

...voor 3,5 maand verzorging van de dames van thuiszorg Opella in Ede!!!
Op 30 september is mijn galblaas verwijderd en ik dacht och, fluitje van een cent, ik heb wel ergere dingen meegemaakt.
Maar wat kan een mens zich vergissen....na een week een flink abces bij de wond waarvoor de hechtingen er uit moesten. Er bleef een gapende wond zitten die niet meer gehecht kon worden en dus vanzelf dicht moest groeien. Om dat goed te laten gebeuren moet zo'n wond dagelijks gespoeld en verbonden worden.
Twee weken later nog een abces op de plek waar de galblaas gezeten had en waar een drain ingezet is en dan mag je na een week weer naar huis. Zo lig je dus voor die galblaas drie keer een week in het ziekenhuis.....

Sinds vorige week is de wond eindelijk dicht en kan ik weer verder met mijn dagelijkse dingen...
Willeke en Alma waren hier het vaakst en voor hen heb ik een bedankkaartje gemaakt die ik aan een grote doos bonbons vast maak....





Ik heb achter de kaartjes weer een standaardje gemaakt zodat ze goed kunnen staan.











Nogmaals dames, bedankt voor jullie prima verzorging en....voor de gezelligheid die we samen gehad hebben...
een dikke knuffel voor jullie allebei.

Liefs Joke

15 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Dat klinkt behoorlijk heftig Joke!
gelukkig is de wond dicht nu op naar totale herstel.
je kaarten voor de beide dames is prachtig geworden.
Groetjes Anita

Louise zei

Hee jee wat naar en heftig! Gelukkig dat dat de wond nu dicht is. Prachtige kaarten heb je voor de dames gemaakt!


gr.LOuise

Hanny zei

Goh Joke, wat is dat afzien geweest en wat fijn dat het nu dan toch eindelijk beter gaat. Prachtige kaarten weer die je laat zien en daar zullen de dames zeker blij mee zijn. Liefs Hanny (tierelantijntjesblogspot)

Ans Gilbert zei

Ja Joke,
als je eenmaal aan de sukkel raakt, ik weet er alles van.
Gelukkig gaat het nu weer beter met je..
Prachtige kaarten heb je voor de dames gemaakt,
groetjes,
Ans

Angela zei

Och hemel Joke wat een ellende.
Ben zelf ook de galblaas kwijt... en inderdaad een fluitje van een cent. Maar dat gaat dus niet altijd op.... wat een doffe pech zeg.
Gelukkig dat de wond nu dicht is en dat je de draad weer op kunt pakken.
Weet uit ervaring dat thuiszorg heel belangrijk is en dan is het heel prettig dat het 'klikt'.... de dames zullen erg blij met je bedankje geweest zijn. Schitterende kaarten heb je voor ze gemaakt.!! En de bonbons zal ook wel in de smaak gevallen zijn.
groetjes Angela

ADA zei

Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat, en je kaarten zijn echt super mooi, leuk om te maken te geven en te krijgen natuurlijk, veel sterkte nog, GROETJES ADA

marian zei

Hallo Joke,
Wooow wat een heftige periode is dat voor je geweest.
Gelukkig dat het nu weer beter gaat.
Je kaartjes zijn geweldig mooi, en dat hebben deze dames ook zeker verdiend.
Ik hoop voor je dat er nu een gezelligere tijd voor je aan komt.
Groetjes van Marian/

Muuske zei

Hoi Joke, Jij hebt het toch ook wel mee moeten maken.Gelukkig gaat het nu de goede kant op.Hopelijk blijft het ook zo.Je twee bedank kaartjes zijn super mooi.Zullen de Dames wel blij mee zijn geweest.groetjes Margo.

Frouwkje zei

Wat naar voor je Joke, dat het zo gegaan is. Zo zie je maar weer dat het niet voor iedereen hetzelfde is. Ik ben blij voor je dat het beter gaat. En wat lief van je dat je voor beide dames een kaart hebt gemaakt. Ik vind ze supermooi!!
Liefs, Frouwkje

Martha zei

Hoi hoi Joke,
das niet mis wat je daar verteld zeg!!!
Wat fijn dat de wond nu eindelijk dicht is!
Goede reden voor prachtige kaarten,
want dat zijn ze allebei!
Liefs van Martha

lenywim35 zei

Schattige bedankkaartjes heb je gemaakt. Je hebt wel een heftige tijd gehad. Ik wens je voorspoedige beterschap en veel sterkte. grts leny w

Willeke zei

Dank voor de mooie kaart en de lieve woorden. De kaart heeft een mooi plekje in het huis!

anneke's creaties zei

nou dat is wel heftig, zo zit je een aantal weken in de lappenmand
hopelijk gaat het nu de goede kant op

je kaartjes zien er in ieder geval wel heel erg mooi uit voor de dames die je zo goed verzorgd hebben

je vorige kaartje had ik gemist, kan me voorstellen dat je die niet zo gauw weg kon doen, het is dan ook een beauty

groetjes anneke

Wilma zei

Heeeeey.....wat lees ik nou. Moet jij verder zonder galblaas? Jeetje, wat heb jij inmiddels zoal meegemaakt? Gelukkig zie ik wel 2 PRACHTIGE kaartjes en ook je creaties onder deze post zien er heel MOOI uit.
By the way.....met Eva gaat alles goed ☺☺☺.
En hoe gaat het met jouw kleinkinderen?
Liefs Wilma

Jokecreatief zei

Hallo Joke, wat heftig allemaal. Gelukkig is de wond nu dicht en kun je die nare periode achter je laten. Mooie kaart heb je gemaakt voor de dames. Zullen ze zeker blij mee zijn.
groetjes Joke.