maandag 11 januari 2016

Wat een warm welkom...

Heerlijk om zo terug te komen! 
Hartelijk dank voor al jullie reacties, jullie snappen nu wel dat ik voorlopig blijf ;-))

Hier meteen maar weer een volgend knutselwerkje...

    




Bij de Lidl heb ik voor de kerst kokertjes met chocolaatjes gehaald van de Deluxe serie. Het is een heel stevig kokertje met een plastic dop zoals van een posterkoker.
Ik heb er een stuk of 6 meegenomen maar nu ik het resultaat zie had ik de hele voorraad op moeten kopen ;-) Maar ja, aan het eind van het jaar zullen ze er wel weer zijn....of misschien hebben ze dan weer andere leuke dingen om te pimpen, we zien wel.

Ik ga er nog een maken maar eerst een kerstkaart tussendoor want afgelopen jaar heb ik ze moeten kopen hahaha.

Fijne avond en liefs Joke

14 opmerkingen:

marian zei

Dat zijn zeker geweldig leuke weggeef cadeautjes.
Je hebt ze super mooi versierd.
Groetjes van Marian.

Anoniem zei

Gaafff!!!
Creatieve groetjes, Gaby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwwww wat een mooie cadeauverpakking is dit geworden...top.
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Een geweldig idee en super mooi gemaakt!! groetjes, Marlies

Louise zei

Wow, dit is geweldig mooi en prachtig gemaakt!


gr.LOuise

Antoinette Voorn zei

Super leuk weggevertje en lekker ook nog prachtig versierd Joke!

Muuske zei

Schitterend Joke.groetjes Margo.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je gepimpte koker ziet er prachtig uit..en ook nog een lekkere inhoud..
ben benieuwd naar je kerstkaart,
groetjes,
Ans

Cobie zei

Helemaal TOP!
Groetjes Cobie

Cindy zei

Super, wat een gave creatie! Groetjes, Cindy

Petra zei

Een hele mooie weggever en ook met een heerlijke inhoud.
Lieve groetjes,
Petra

lenywim35 zei

Gaaf Joke. Ik had er ook mee in mijn handen gestaan. Maar had nog 3 doosjes met toffifee liggen, dus.... Volgend jaar maar.
Het is een pracht kado geworden zo opgepimpt. Gaaf hoor. gr leny w

Martha zei

Hoi hoi Joke,
wat leuk dat je ons hier in blogland niet bent vergeten!!
Welkom terug!!!
Je hebt al weer mooie creaties laten zien, wat zijn die breiknuffels leuk zeg!!!!
Ook het canvasje heel mooi en deze kadootjes zijn supermooi,
prachtig gemaakt!!!!
Liesfs van Martha

Danoesja zei

Hoi Joke
Wat is dit mooi en zo kan je er een mooi cadeautje in doen maar deze mooie verpakking is op zich al een cadeautje.
Gezellig dat je weer in blogland bent hoor!.
Lieve groetjes, Danoesja