zondag 17 januari 2016

Ik krijg er geen genoeg van...

....die kokertjes van de Lidl....
Hier is er weer één.



Ik heb er nog 5 staan om te pimpen maar aan het eind van het jaar ga ik er zeker weer wat halen.....
Ik krijg een paar vragen over de maat, hij is 17cm hoog en 5cm doorsnee.
Het is een stevig kokertje met een dop als op een koker waar posters in verpakt worden.

Ik laat dit kokertje meedoen bij de challenge van Knutsels en Kadootjes.

Een fijne dag allemaal, het weer werkt in elk geval mee....

Liefs Joke

10 opmerkingen:

anneke's creaties zei

in één woord schitterend
wat is dit mooi geworden
we zullen dus meerdere gepimpte kokertjes van je te zien krijgen
leuk hoor, zijn deze kokertjes kleiner dan de Pringles kokertjes?
je weet wel die van de chips

trouwens je vorige kerstkaart ziet er ook geweldig uit
ja echt suuuuuuper mooi gemaakt

groetjes anneke

Cobie zei

Wauw... ook deze koker is heel mooi!
Groetjes Cobie

Corrie zei

Hallo Joke
Wat heerlijk dat je weer terug bent in Blogland, ik heb je prachtige creaties wel gemist hoor.
Gelukkig ben je het niet verleerd, wat een prachtige opgepimpte koker, zo mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Muuske zei

Super mooi heb je deze ook weer gepimpt Joke.Heb ze niet bij de Lidl gezien eind van het jaar beter kijken.hi hi. Zijn het ongeveer de maat van bussen pringles????groetjes Margo.

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi deze koker erg leuk groetjes maartje

marian zei

Hallo Joke,
Ook deze koker is weer geweldig mooi hoor. Hier in Bolsward hebben we geen Lidl.
Maar het zijn inderdaad schitterende cadeautjes.
Groetjes van Marian.

Monique zei

Hallo Joke,
wat heb je deze koker prachtig gepimpt.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes, Monique

ADA zei

Wat een prachtig kadokoker, super leuk gemaakt, GROETJES ADA

Martha zei

Hoi hoi Joke,
heel mooi, je gaat weer lekker!!
Prachtig versierd zo met die bloempjes!
Liefs van martha

Elly zei

Super leuk Joke!!!