woensdag 19 november 2014

Weer even een paar canvasjes en een doosje...


Er was eindelijk weer iets uit mijn handen gekomen....
Een canvas van Cas, hij is het broertje van Noa die een paar berichtjes hiervoor staat...


Deze foto is gemaakt op de oud-Luntersedag tijdens de Heideweek. 
Cas was hier helemaal passend voor gekleed!!!

En dit zijn Jasmijn en Annemijn, de dochters van een andere inmiddels ex-collega... 


Prachtige dametjes zijn het alletwee!!!
Het was een plezier om ze te maken!!!!!!!!!!

Verder had ik nog even een doosje Toffifee gepimpt.



Is altijd leuk om weg te geven!!!!

Dit was het weer voor deze keer....
Fijne week en 
Liefs Joke




12 opmerkingen:

Cards en Box bij Lady M zei

wat een prachtige creatie,s heel mooi groetjes maartje

Rosina zei

Woooow wat ben jij weer heerlijk aan de slag geweest Maartje....
PRACHTIGE creaties zijn het geworden....Zooooo mooi allemaal....


groetjes Rosina

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creaties wauw schitterend hoor .
Groetjes Doris

Muuske zei

Schitterende creaties.Jij bent goed bezig geweest.groetjes Margo.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Joke, ik miste je al in blogland. Hoe is het met kleuren? Je canvassen zijn super, die met het jongetje lekker stoer( leuk wat je met die knoopjes hebt gedaan). Ook de meisjescanvas is heel mooi. Echt meisjesachtig met de bloemen en vlinders...ik heb zitten genieten ;)
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke,
wat heb je leuke dingen gemaakt zeg!
Mooi zijn die canvasjes!
Ook het doosje weer prachtig opgesierd!
Liefs van Martha

Henriëtte zei

Wat een prachtige canvasjes, vooral die met de foto van Noa er op. Super gemaakt.
Ook je doosje ziet er super uit, je zal 'm maar krijgen.

groetjes Henriëtte

Henriëtte zei

Ik bedoel met de foto van Cas,het broertje van Noa :-D

jolanda zei

leuke creaties

marleen zei

wat een super mooie creaties heb je gemaakt
groetjes marleen

Plony zei

En ik zag maar niets van Joke...en wachten, wachten.....sta je gewoon niet meer in mijn leeslijst.....als een speer opnieuw aangemeld meis....Ik wil dit toch niet missennnnnn.....Dikke knuffel van mij!!!

Plony zei

Ik snap er niets van...ik kan niet aanmelden want ik ben nog aangemeld....dan maar even afmelden en opnieuw erop....die berichtjes moeten toch weer in de lijst komen.....