vrijdag 4 juli 2014

Eef en Ries...

.....blijven voortaan bij elkaar want zij hebben elkaar het jawoord gegeven!


Je vraagt je misschien af wat die koe er bij moet maar....
...hij melkt 's morgens de koeien van zijn vader en zij is dierenartsassistente dus ik vond het wel leuk om Muu Muu een bloemetje te laten aanbieden....


Aan de achterkant weer een tag om de gelukwensen op te schrijven...
En klaar is ie weer....

Ik heb de afgelopen week genoten van een heerlijke vakantie in zuid Spanje waar mijn zusje en zwager een huisje hebben.
Eigenlijk hebben ze twee huisjes, een huis en een hele oude finka.
Als ik daar ben heb ik dus mijn eigen huisje maar dat is alleen om te slapen, de rest van de dag zijn we samen.
Het was weer even heerlijk...erg verwend en dus helemaal bijgekomen en ik ga vanaf nu weer wat meer bloggen want ik heb jullie wel wat verwaarloosd...
Wel gekeken maar geen geen reactie achtergelaten maar...ik beloof beterschap ;-))

Fijn weekend allemaal!!!!

15 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke, lieve en persoonlijke trouwkaart Joke. Juist leuk die " bruidskoe", haha. Fijn dat je zo hebt genoten op vakantie, lekker toch de batterij opladen? Lieve groetjes Miranda

Antoinette Voorn zei

Joke! Zuid Spanje? Meid wat heeeeeerlijk. En zo eenn finca lijkt me zo gaaf om in te wonen. Ben gek op spaanse dingen, het eten de invloeden en het land zelf. Lekker bruin geworden? Je trouwkaart is een hele stijlvolle ook al staat er een koe op, vooral de achterkant is origineel gemaakt!

Muuske zei

Schitterende kaart.Heel leuk gedaan met de koe erbij.Fijn dat je zo genoten hebt in Spanje.groetjes Margo.

Martha zei

Hoi hoi Joke,
wat fijn dat je heerlijk in spanje bent geweest!!!!
Heerlijk!!!
Je kaartje is weer meer dan supers!!!!!
Groetjes van Daatje

Corrie zei

Hallo joke
Jij boft dat de familie een huisje hebben in Spanje, ik denk wel dat je het heerlijk hebt gehad.
Ook de trouwkaart vind ik geweldig mooi, gaaf verzonnen net Muu Muu de koe.
Lieve groetjes,Corrie

martina's kaartjes zei

een heel erg mooie, geslaagde kaart
fijn weekend
grtjs,martina
x

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Liefs, Marianne

Lia zei

Wat een geweldig leuk trouwkaartje, goed idee van de koe! En wat heerlijk dat je zo bent verwend en wat zal je genoten hebben en uitgerust zijn, groetjes Lia

Anita Meijer zei

Schitterend gemaakt Joke en wat fijn dat je een weekje naar Spanje bent geweest, heerlijk.
Liefs van Anita

Tineke van der Linden zei

Een leuke trouwkaart voor Eef en Ries. Grappig met de koe erbij ;-)
Heerlijk dat je een weekje naar Spanje bent geweest. Da's boffen dat je zus daar een huisje heeft!
Groetjes Tineke

jolanda zei

hele leuke kaart en vind die koe er achter erg leuk

Corrie zei

Heerlijk zeg zo'n weekje weg,
ik vind e kaart prachtig Joke.

Groetjes Corrie

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi en zo leuk met die koe erbij groetjes maartje

marian zei

Hallo Joke,
Wat een geweldig idee,en zo mooi gemaakt die trouwkaart.
En een super vakantie gehad, fijn voor je hoor. Geniet nog maar lekker na.
Groetjes van Marian.

Angela zei

Wat een gave trouwkaart Joke.... schitterend die koe!!! Heel leuk gedaan!!!
grt Angela