woensdag 4 juni 2014

En nog een mixed media creatie....

Op 10 mei heb ik de workshop gevolgd bij Bettina Kleijer en daar heb ik veel van geleerd.
En dit is het eerste resultaat op eigen kracht ;-)


Hoewel het zeker nog niet perfect is ben ik er wel tevreden over.
Het op kleur maken is erg moeilijk...
Ik had het roze liever iets donkerder gehad maar....mijn flesje was leeg ;-)


Even een paar close-upjes nog...

Dit is het werkstuk dat ik bij Bettina gemaakt had.


Als je soms toe bent aan "iets anders" dan is dit toch wel heel leuk om te doen....

Fijne avond!!!!


15 opmerkingen:

lenywim35 zei

Ik vind ze allebei schitterend. Ze zijn heel verschillend, maar dat mag toch. Ik vind het heel knap gedaan.
Ga zo door.
gr leny w

Marcella zei

Wauw wat geweldig mooi .
Knap gedaan hoor .
Vind de kleur van de bovenste ook erg mooi .
Groetjes Marcella

Summer-design zei

Wow..wat is dit geweldig mooi zeg, ook de kleuren zijn prachtig, vind dat zachte rose juist mooi. Ik snap helemaal niets van mixed media, knap gedaan Joke!

Gr, Wietske

Anoniem zei

Twee schitterende creaties!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Cards en Box bij Lady M zei

wat zijn ze mooi heel knap van je groetjes maartje

Muuske zei

Twee prachtige stukken heb je gemaakt.Mooie details.groetjes Margo.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat ontzettend mooi Joke, leuk om te doen hè? En de mogelijkheden zijn eindeloos. Mij spreekt de bovenste het meeste aan, die is wat zachter, wat luchtiger, maar beiden zijn iets om trots op te zijn. Van mij mag je dit vaker maken hoor, hihi, lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Hoi Joke
Wat leuk om te zien dat je de smaak van mixed media ook te pakken hebt. Je kan er zoveel kanten mee op en er helemaal je eigen ding van maken. Beiden vind ik ze prachtig, heel veel plezier alvast met de volgende.
Lieve groetjes, Danoesja

Christine zei

Gewoonweg prachtig Joke!
Liefs
Christine

marian zei

Hallo Joke,
Ik vind het schitterend hoor, maar ik blijf maar bij het maken van kaartjes.
Groetjes van Marian.

Agnes zei

Ik heb natuurlijk de "making off" gezien :) en het eind resultaat is superrrr geworden!! Hele mooie kleuren!
Dikke complimenten!!
Liefs, Agnes

Anoniem zei

Hoi Joke ,wat een schitterende creatie heb je gemaakt.Echt super gaaf en heel creatief gedaan.

Groetjes Jannie

Anita Meijer zei

Wauw Joke wat heb je dit supermooi gemaakt, top.
Liefs van Anita

Antoinette Voorn zei

Joke wat is dit een heel gaaf kunstwerk! hier ben je ook nog eens een prof in! hihihi ja echt hoor! Heel mooi...

Martha zei

Hoi hoi Joke,
knap gemaakt erg mooi!
de eerste is wat sprekender vind ik...
groetjes van daatje