zondag 23 februari 2014

Verhuisd....

Ik kreeg de vraag of ik even een verhuiskaartje wilde maken...
Nou vind ik het erg leuk om daar vogelhuisjes voor te gebruiken maar die had ik niet.
Dus even bij Hanneke wezen winkelen en deze gevonden:


Het was wel even moeilijk zoeken want er zijn verschillende collectables vogelhuisjes en allemaal even leuk!!
Ik heb er voor gekozen om de stempel in kleur te stempelen maar je kunt hem natuurlijk ook heel goed inkleuren.
Verder afgemaakt met sleutels, vlinders, bloemetjes, blaadjes en een swirl.
Dit is allemaal genoeg te vinden in de webwinkel van Hanneke.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!

18 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Een leuk verhuiskaartje is het geworden. mooi met de bloemen en vlinders erbij.
groetjes Anita

Marianne zei

Helemaal toppie en nog een fijne zondag.
Liefs, Marianne

Anoniem zei

hallo Joke
een mooie verhuiskaart, wat een leuk vogelhuisje.
Groetjes Marja

Neline zei

prachtige verhuiskaart!
groetjes
Neline

Jolanda zei

Heel leuk kaartje en een erg leuk idee zo met die vogelhuisjes erop.

Grtjs Jolanda

Richtsje zei

Prachtig Joke, wat een supermooie kaart heb je er op deze manier voor gemaakt!! De vogelhuisjes, de stempels en teksten, ik noem het een beauty!

Groetjes en een fijne zondag!
Richtje

Martha zei

Hoi hoi Joke,
prachtig dit verhuiskaartje!
Mooie kleurenstelling!
Groetjes van Daatje

Rosina zei

Heel mooi je verhuiskaartje Joke...prachtig en heel toepasselijk met die vogelhuisjes....TOP!!!

groetjes en nog een fijne zondag...
Rosina

lenywim35 zei

Heel erg geslaagd. Dit kaartje.
Ik ben ook aan het zoeken voor Sanne. Voor een appartement is het altijd moeilijk, maar dat kleine vogelhuisje, sleutel e.d. vind ik super geslaagd.
Nog even verder peinzen en dit in mijn hoofd meenemen. gr leny w

Karin zei

Mooi kaartje!
gr. Karin

marleen zei

heel mooi kaartje
groetjes marleen

Aukje zei

Wat een mooie verhuiskaart heb je gemaakt! Leuk met die vogelhuisjes :-)
groetjes Aukje

Antoinette Voorn zei

Ff? Hihihi nou dat doe je dan toch maar ff , echt heel mooi en leuk aangekleed hoor, Joke!

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Corrie zei

Hallo Joke
ik vind het een schattige verhuiskaart, mooie kleuren en prachtig afgewerkt.
Lieve groetjes,Corrie

Anita Meijer zei

Wat een supermooi verhuiskaartje Joke, top.
Liefs van Anita

Hanny zei

Dit ziet er weer piekfijn uit Joke, zo leuk met die vogelhuisjes en alles mooi op elkaar afgestemd, prachtig.
liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Agnes zei

Hey, die is leuk geworden!!
Zie weer allemaal leuke dingen erop die ik (nog) niet ken.
Super leuke swirls, mooie kooitjes en sleuteltjes.
Het papier wat je gebruikt hebt....helemaal geweldig!!
Liefs, Agnes

(ben een beetje aan het genieten van het mooie weer hoor, dus werken in de tuin!)