dinsdag 28 januari 2014

Leuk idee van Tineke...

Een poosje geleden zag ik bij Tineke een mooie memoblokhouder.
Nou stond er bij mij op tafel een plastic reclamebakje en ik heb hem ook maar eens onderhanden genomen...


Ik vind het heel jammer dat ik vergeten ben om een foto vóór de "behandeling" te maken want hij is onherkenbaar veranderd!!!!


Wat een stukje papier en een bloemetje al niet teweeg kunnen brengen hè...


Zo staat ie te pronken op mijn salontafel, lekker dicht bij de hand...
Alleen nog even een bijpassend pennetje op de kop tikken ;-)

Tineke, héél erg bedankt voor je superleuke idee!!!!




14 opmerkingen:

Cobie zei

Wat is dat een prachtige creatie geworden. Super!

Groetjes Cobie

Creanita60.blogspot.nl zei

Dat maakt een memohouder een stuk leuker om te zien! heel mooi gedaan.
groetjes Anita

lenywim35 zei

He wat een fantastisch idee. Ik heb ook zo'n oerlelijk plastic ding, een beetje weggestopt. Maar zo kan hij heerlijk staan in de vensterbank in mijn hoekje. En straks mee in de caravan. Perfect. Je ziet tzt de foto wel. gr leny w.
PS dw jouww is geweldig !!!!

Cards en Box bij Lady M zei

het ziet er erg mooi uit groetjes maartje

Ankie vd Polder zei

Wat een leuk idee, en hij is ook erg mooi geworden. Groetjes, Ankie

Frouwkje zei

Ik geloof je direct hoor, dat het onherkenbaar veranderd is!! Ik vind het er supergaaf uitzien. Heel erg mooi!!
Liefs, Frouwkje

Rosina zei

Wat een super mooie memoryblokhouder
Joke....prachtig opgepimpt...

groetjs Rosina










Karin zei

Ontzetten leuk Joke!
Fijne avond, gr. Karin

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat heb je die leuk gepimpt Joke!
Heerlijk is het bloggen... we doen elkaar zoveel inspiratie geven. Graag gedaan!
Groetjes Tineke

Scraptastische hobby zei

Ik geloof je hoor Joke, het plastic bakje heeft een ware metamorfose ondergaan...het ziet er prachtig uit en zo kun je er heel goed tegen aan kijken! Super leuk geworden !!!
Lieve hobbygroetjes van Gerie

Antoinette Voorn zei

Wauw, wat een schitterende memobakje!. De kleuren, heel mooi en super papier. Alles past gewoon weer perfect bij elkaar. Heel gaaf, hoor!
En je kan toch een wat oudere pen ook met designpapier omplakken???? hihihihi

Anita Meijer zei

Wauw wat supermooi Joke, ik vind het geweldig.
Liefs van Anita

Agnes zei

Hoi Joke, ben weer door de "drukte" heen dus na lange tijd kom ik weer eens op je blogje.......
Gelukkig heb ik het meeste wel in het echie gezien maar prachtige kaartjes en creaties heb je de afgelopen tijd gemaakt!
Het baby-album (helemaal af) net nog een keer bewonderd! GEWELDIG !!!!!!
(Ik hoop zo dat het een meid wordt.... hahaha)

Liefs, Agnes

Joke Mulder zei

Hallo Joke, misschien kun je een potlood mooi versieren met je lijntjes papier dat lijmt makkelijker dan een pen.
Een bijpassende pen zal wel niet lukken denk ik.
Groetjes van Joke Mulder