woensdag 17 oktober 2012

Wauw....

Ik wil mezelf niet op de borst slaan hoor maar....
...hier ben ik toch wel trots op...;-)
Nu maar hopen dat jullie hem ook mooi vinden...
En anders hou ik hem lekker zelf ;-).....







Ik had al zoveel kleurcombinaties gezien met kraft en het is zó mooi dat ik maar een flink aantal vellen in ga slaan denk ik...

Het stempelafdrukje heb ik van een lief hobbymaatje  gekregen en ik was er meteen een beetje verliefd op...
Wat is ie leuk hè...

Ik laat deze kaart meedoen met de challenge van de 

Ik ga weer lekker verder met mijn kerstkaartjes....
Fijne avond en liefs Joke

49 opmerkingen:

Hanny zei

Zoooo, hier mag je terecht trots op zijn hoor Joke. Wat een schatje, zo mooi ingekleurd (leuk dat je die kreeg, lief is dat) en mooie kleuren, Die tekst is prachtig erop, kortom ik akn zo nog wel even doorgaan maar...hij is schitterend!

Liefs Hanny

Riet zei

Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Joke.


Liefs Riet.

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ik ben er ook verliefd op..die mag met de kerst wel naar Hoogeveen haha..prachtig om mee te werken dat Kraft en leuk dat ribbelkarton.. stempeltje natuurlijk mooi ingekleurd..super..

Liefs Ans

Wilma zei

Hoi, hoi Joke,
Ook ik kom je niet op de borst slaan.....zou niet durven, maar wat ik wel durf is te zeggen dat je werkelijk TROTS mag zijn op zo'n SCHITTEREND kerstkaartje.....het is een JUWEELTJE waar ik nog wel een heel MOOI plekje voor vrij kan maken ☺☺☺.
Liefs Wilma

Kitty Dieleman. zei

Dit is inderdaad waauuww want wat is die kaart mooi zeg.En wat dat craft betref ook ik werk daar graag mee je kan het met vele kleuren combineren.
Echt super mooi.

Groetjes Kitty

Hanny zei

Het is een echte wauwwwww kaart Joke, ook heel mooi van kleur.

Groetjes Hanny.

Plony zei

Inderdaad een échte WAUWWWWWWW-kaart, geweldig mooi!!!!! Nu mag ik zeggen tegen jou.....dankjewel dat je meedoet met deze schitterende kaart bij DMCC.....en.....graag tot een volgende keer Joke!!!!!Hihihi.
Liefs Plony.

Monique - Mienokje zei

Op je borst slaan is zo pijnlijk, dus dat doe ik niet. Maar een schouderklop en een flinke veer heb je dubbel en dwars verdiend! Als ik zo'n kaart zou krijgen, lijst ik hem in. Hij is prachtig.
Groetjes, Mienokje

Ghea zei

Ik vind je kaart schitterend Joke,
wat een leuke stempel van Edwin he, dat heb je prachtig gedaan.
Liefs Ghea

Marjan zei

Ik zou m zelf houden deze kaart, want hij is té mooi om te versturen !!
Het is een plaatje Joke.

Groetjes, Marjan

Neline zei

Daar mag je echt trots op zijn!!! Geweldig wat een prachtige kaart,
groetjes
Neline

Tineke van der Linden zei

Je kunt ´em tuurlijk zelf houden maar ik weet zeker dat degene die ´em krijgt met de kerst er superblij mee is. Hij is schitterend!
Groetjes Tineke

Willie zei

Hallo Joke,

Hier mag jij je zelf voor op de borst slaan,ik geef je een schouderklopje,het is een beauty,wil jou mijn adres wel doorgeven hoor.

groetjes Willie

Marga50 zei

Wauwwwww Joke, super mooie kerstkaart heb je gemaakt.Je mag hem wel naar mij sturen hoor Jokewat een topper.!! Fijne avond, groetjes Marga.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Joke,wat een pláátje,hier mag je met recht trots op zijn.Héél mooi dat craft met lichtblauw en de sneeuw is ook heel leuk gebruikt.Eerst lekker zelf op de kast zetten(kerst duurt toch nog even,hihi)lieve groetjes Miranda

Linda zei

Ohhhhhh wat een superlief kaartje, nou daar kan je zeker trots op zijn
gr linda

gré zei

alles is al gezegd
ik sluit me bij iedereen aan geweldig mooi

groetjes gré

Thea zei

En ik sluit me weer aan bij Gré, wat een prachtige kaart! Ik combineer ook graag met craft, past overal bij.

Liefs Thea

marian zei

Hallo Joke,
Wat een schitterende kaart. Je mag er met recht trots op zijn hoor.Heel mooie kleuren en dat nog wel op Kraftpapier.
Groetjes van Marian.

Tinie zei

En of je hier trots op mag zijn, wat een geweldige details, helemaal geweldig!!!

Groetjes Tinie

sjanie zei

Een prachtige kaart, Joke.
Zeker weten dat de ontvanger er blij mee zal zijn.

Groetjes,
Sjanie

Agnes zei

Dit Edwinnetje is zeker een lieffie!
Je hebt er een schattig en mooi kaartje mee gemaakt én....je kleurwerk ziet er weer super uit!!
liefs, Agnes

Christine zei

Groot gelijk dat je er trots op bent want het is prachtig! De details zijn heel goed uitgekozen en staan perfect voor deze kaart!
Liefs
Christine

Marlies zei

Je mag hier inderdaad trots op zijn! Wat een mooie kaart in een mooie kleuren combi, mooie details en een lief afbeelding! Ik werk ook graag met kraft, het past bij heel veel papier. groetjes, Marlies

Debby Kuster zei

daar mag je zeker tots op zijn, dus helaas voor jou moet je hem toch gewoon versturen. leuk zijn de nieuwe stempels hé

liefs Debby

De Rommelpot zei

Woh...Woh...Woh...
Wat een prachtige kaart Anja,daar kun je zeker trots op zijn.
Mooie kleuren, prachtige achtergrond, super stempeltje en ga zo maar door.
Een lust om naar te kijken.

Groetjes Sippie.

Jolanda zei

Hoi Joke,
wat een enige kerstkaart! vind het kraft ook altijd zo mooi:0) Ik moet ook eens verder met m'n kerstkaarten...schiet niet echt op dit jaar..
grtz Jolanda

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wauw wat een prachtige kaart!!!!
Echt een plaatje GEWELDIG..
Je hebt jezelf weer overtroffen hoor.

Gr Han

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.

Groetjes Sylvia

Corrie zei

Wauwww Joke
wat een super mooi kaartje
Prachtig zeg die kleuren.

Liefs Corrie

Cobie zei

Je mag trots zijn hoor, want het een super leuke kaart. Geniet er nog maar een poosje van voordat je hem verstuurd.

Groetjes Cobie

Tineke zei

Hoi, hoi Joke wat een schitterende kaart, ben volger van je blog geworden en ben voor de komende 3 maanden gastdesigner bij HH dus hoop op een leuke samenwerking.

Groetjes Tineke

Karin zei

Wat een schatje Joke, daar mag je zeker trots op zijn! Bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC. Groetjes Karin

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joke. Het is een plaatje.

Heel veel liefs van Ineke

Jeannette zei

Terecht hoor Joke, dat je hier trots op bent. Hij is echt supergaaf!

Groetjes, Jeannette

jolanda zei

prachtig kaartje

Lenie Hempen zei

Hier mag Je zeker heel trots op zijn Joke.
Het is een prachtig kaartje.
Echt schitterend mooi.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Christa zei

Hoi Joke , hier mag je zeker trots op zijn .... prachtige kerstkaart !! Ik ben helemaal weg van de kleuren en ik houd van kraft. Dus als je niet weet naar wie je hem moet sturen .... Christa.

Anneke. zei

Je mag hier zeker trots op zijn. Je kaart is schitterend! Leuke details heb je verwerkt op je kaart.
Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
Groetjes Anneke.

Martha zei

Hoi hoi Joke,
nou ik zou em ook zelf houden, wat een prachtkaartje is dit!
Ook je lantaarntje is geweldig gemaakt!
Mooi!
Groetjes van Daatje

Anita Meijer zei

Hoi Joke, wat mag je hier ook trots op zijn, hij is werkelijk super geworden, wat een gave stempel en die kleuren top. Wat leuk dat je volger bij me bent geworden, dank je wel, heb even bij jou rondgeneusd en wat maak je schitterende dingen, echt super en ben ook meteen hier volger geworden zodat ik er vaak van kan genieten.
Liefs van Anita

marleen zei

wat een prachtige kaart
groetjes marleen

Wendy Koorevaar zei

Hoi Joke!

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Nou jouw kaarten zijn ook plaatjes hoor, je hebt een hele mooie stijl.
Ik kom je zeker vaker opzoeken!

Lieve groetjes,
Wendy

Jolanda zei

Hai Joke met recht WAUW je kaartje en als je hem kwijt wil geef maar een gil hoor dan stuur ik je me adres wel door hihihi:)

Groetjes Jolanda

Yvonne zei

Wauw, Joke, Ik had je kaartje nog niet gezien, maar wat is die geweldig. Ik vind deze stempel ook helemaal geweldig.
liefs Yvonne

Yvonne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
miriam zei

ja hoor ik vindt he SCHITTEREND
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Plony zei

Hé Joke, heb je wel gezien dat je onze nr. 1 was van de afgelopen challenge bij DMCC!!!!!!! Gefeliciteerd meis, geheel verdiend!
Liefs Plony.

Ellen zei

Proficiat Joke, het is je van harte gegund !! Zo'n prachtige kaart, geniet er maar lekker van hoor !!

Groetjes, Ellen