vrijdag 13 juli 2012

Verslaafd....

Heb ik toch ineens een andere verslaving ontdekt en ik wist niet eens dát ik verslaafd was....
UPC heeft me in de steek gelaten en ik kan dus niet meer internetten....zit het nu even op mijn werk te doen maar ja, het weekend ben ik vrij.....
Dinsdag komt de monteur pas dus het wordt even behelpen....

Ik wil jullie nog even wijzen op een leuke aanbieding bij hobbyhome-hobbyartikelen, de toch al goedkope Spellbinders zijn nu ook nog eens in de aanbieding tot maandag!!!! Dus...sla je slag ;-)

Allemaal een fijn weekend en ik ga lekker aan de hobby!!!!!

8 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Tja, als je het moet missen, is een verslaving niet prettig, en over het algemeen niet goed, maar ik denk dat deze verslaving toch niet zo erg is.
Sterkte met het gemis vna je internet/pc.

Grietje

Linda zei

ojeeee sterkte ermee ik hoop dat je snel weer op de PC kan. Want die missen we toch wel heel snel hè
gr linda

Jopie zei

Sterkte met het ontbreken van je internet en ik wilde gelijk even zeggen dat ik je vorige zwart/wit kaartje erg mooi vind en lekker.
groetjes jopie

Elly zei

Ach arme jij, nu kun je niet lekker bloggen. Hopelijk wordt het euvel snel verholpen :-)

groetjes, Elly

Lenie Hempen zei

Hoi Joke
Wat erg he?als Je verslaafd bent.
Maar deze verslaving is niet erg hoor.
Ook dit komt wel weer goed.
We zien van zelf Je mooie creaties wel weer.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

marian zei

Hallo Joke,
Ik begrijp het helemaal, moet er ook niet aan denken geen internet te hebben.Dit bloggen en meedoen aan allerlei kaart activiteiten, ik zou het iet graag missen. Hoop voor je, dat het snel verholpen is.
Groetjes van Marian

Creation by Heart zei

Hallo Joke, nu heb je in elk geval alle tijd om kaarten te maken:) Bright side of life. Leuke aanbiedingen op de site die je hebt aanbevolen.
Veel knutselplezier dit weekend en hopelijk zien we je gauw weer op het blog.
Lieve groeten, HennyB:)

Martha zei

Hoi Hoi Joke!
Wat vervelend, geen internet!
Ik ben ook een hele hartelijke gebruiker!
Dus.. veel sterkte... morgen mag je weer waarschijnlijk!
Groetjes van Daatje