woensdag 22 juni 2011

Een kadoosje...

Ik heb een doosje uit het boekje "Kadoosjes" gemaakt.
Na enig puzzelen en aanpassen is het wel iets geworden maar echt super is het patroon niet ;-(
Maar daar had ik al meer over horen mopperen....
Ik ben gelukkig in staat om zelf het één en ander aan te passen en ben wel tevreden met de ideeën die in het boekje staan
Maar ja, het gaat om het eindresultaat....


Het is een doosje waar je van alles in kan doen, ik heb gekozen voor kersenbonbons maar in het boekje stond het met koffiecachets....


Eigenlijk is het gewoon een leuk doosje en de maten...och, die passen we zelf wel aan toch???


Iedereen een fijne avond!!!
Liefs Joke

8 opmerkingen:

Christine zei

Mooi doosje Joke! En wat een leuk ,gezellig papier! Ik wil je ook bedanken voor je lieve reactie op mijn blog ivm mijn foto's. We doen allemaal ons best hé :-)
Liefs
Christine

Wilma zei

HIHIHI.....ik had al eerder een "poging" van je voorbij zien komen op mijn blog......vervelend hè, als blogger niet doet wat wij willen en zeker na al die moeite die jij hebt moeten doen om dit SCHITTERENDE doosje tot dit SCHITTERENDE eindresultaat te brengen. Laat het patroon het patroon.....jij maakt er toch wel iets MOOIS van.
Liefs Wilma

Liefs Ineke zei

Schitterend gedaan weer Joke. Wat maak je toch mooie dingen.

Groetjes van Ineke

Agnes zei

Je hebt de vaart erin!
Hartstikke mooi doosje is het geworden en nog wel met mijn favoriete bonbonnetje er in (vooral als ze van de Jamin zijn :))
Niet alles opeten hè !!!
liefs, Agnes

Unknown zei

wat een pracht doosje en wat een leuke kleuren het is een plaatje

Liefs Nellie

Riet zei

Wat een prachtig doosje,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Cobie zei

Wat een SUPER mooie creatie.

Groetjes Cobie

nicole zei

ik vind hem schitterend mooi geworden!
jammer dat de maten dan niet zo kloppen, maar dat mag jou niet hinderen zie ik al.
je bent een kei!!
groetjessssssss