zondag 12 juni 2011

Designer...

Ik zou graag designer willen worden en ja....je moet ergens beginnen....
Op de site van Marianne Design las ik dat je "Desingner for a Day" kunt worden en dus zag ik daar mijn kans en heb ik me daar aangemeld ;-)

Ik heb een kerstkaart gemaakt waarbij ik erg veel creatables heb gebruikt.
LR0122
LR0125
LR0128
LR0142
LR0156
LR0176

En dit is hem geworden....


Ik heb dit model al eens eerder gemaakt maar nu heb ik hem gesloten met een band...


Zo ziet ie er uit als je hem helemaal openklapt....


en hier nog even één kant van iets dichterbij...
De tekst heb ik op de printer gemaakt.


Dit is de band waarmee je hem bij elkaar houdt.
Nu maar hopen dat ik mezelf "Designer for a Day" mag noemen...

Ook deze was weer erg leuk om te maken...
Fijne Pinksterdagen en tot de volgende keer...
Liefs Joke

PS......en hier is ie dan ;-))


8 opmerkingen:

Wilma zei

Voor mij ben je Designer for every day want je hebt er weer een GEWELDIGE kaart van gemaakt ☺☺☺ en die zal ongetwijfeld bij Marianne in de smaak vallen.
Enneh........weet je waar ik mee bezig ben?......LOL
Nog een fijn Pinksterweekend toegewenst.
Liefs Wilma

Unknown zei

Nou Joke voor mij kan je zo ergens aan de slag als designer wat een super mooie kaart wens je heel veel succes bij marianne


Liefs Nellie

marian zei

Hallo Joke,
Ja ik vind het ook een super leuk kaartje,Heel goed idee.
Dus ik zal voor je duimen.
Groetjes en ook namens mij nog een gezellige Pinksteren.

Christine zei

Voor mij ben je geslaagd Joke! Héél mooi kaartje en mooi afgewerkt!
Liefs
Christine

Liefs Ineke zei

Wat heb je dit mooi gemaakt Joke.

Groetjes van Ineke

Agnes zei

Hoi Joke, het is weer een pracht van een kaart geworden. Wat een mooie ambities heb je toch :)
Ik ga voor je duimen en ..... als je niet gekozen wordt hebben ze vast zitten slapen daar :)
Fijne dag morgen en tot gauw!
Liefs, Agnes

Angela zei

Schitterende kaart Joke....weer supermooi afgewerkt; helemaal geweldig!!!
Veel succes gewenst!!!
LG Angela

marian zei

'Gefeliciteerd met je "Designer for a day"award.
Super.
Groetjes van Marian