zondag 8 mei 2011

Puur voor mama...

Dit keer wel een heel bijzondere opdracht...
Mijn kleinzoon wilde iets voor zijn moeder knutselen maar op het laatste moment bedacht hij zich toch...
Hij wilde wel helpen met de tekst maar de rest mocht ik voor hem doen...nou ja...hij is 13, dus niet echt een leeftijd om te knippen en plakken.
Hij heeft een reep puur chocolade gekocht en ik mocht er iets van maken...


Als je de foto even vergroot is een stuk duidelijker te zien wat het is geworden...
Zijn moeder was er blij mee ;-))

Fijne dag en liefs Joke

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Joke,
wat zal jouw kleinzoon trots geweest zijn met zo'n prachtig en lekker kado voor zijn moeder! Fijn voor hem, dat z'n oma zo handig is en van die mooie creaties maakt.
Lieve groet van Alexan

Christine zei

Hallo Joke,
Slim van je kleinzoon om zijn handige oma aan het werk te zetten! Dan is hij immers zeker dat jij iets moois tevoorschijn tovert. En hij is volledig in zijn opzet geslaagd. Voor jou ook nog een fijne moederdag!
Liefs
Christine

Liefs Ineke zei

Hoi Joke,

Wat ziet het er weer mooi uit.

Gr. van Ineke

nicole zei

is weer heel mooi geworden!!!!
ik hoop dat als mijn zoon zo oud is ook van dei mooie kadootjes weet te geven.....(nu knutselt hij nog zelf graag hihi)

groetjesssssss