donderdag 24 maart 2011

En nog een keer 60 jaar getrouwd...

Voor hetzelfde echtpaar dus het moest iets heel anders worden....


Het tule heb ik inmiddels gevonden bij Els (ebbies, zie mijn links)) en het is verkrijgbaar in 6 kleuren....


Het is zo toch wel een heel ander kaartje geworden...
Nog even een paar details.




En dan had ik nog een moeilijke opdracht,
Iemand die 6 weken naar Afghanistan moet had ook een kaartje nodig.
 Best moeilijk hoor...
Maar dit is hem geworden.

 Fijne avond en alvast een heel fijn weekend!!!
Liefs Joke

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Joke,
dank je wel voor je altijd leuke en lieve reacties op mijn kaartjes. Super vind ik dat.
En deze kaarten zijn ook weer heel mooi. En het onderste kaartje vind ik echt heel pakkend (de tekst dan hé). het zegt genoeg!
Liefs van Alexan

Wilma zei

Lieve Joke,
60-jaar getrouwd...wat een tijd hè ☺☺☺ en dan verdienen ze toch wel een HEEL MOOI kaartje en dat heb jij voor ze gemaakt....SUPERDESUPERDESUPERRR.
Het wat een mooie "tags" heb je gebruikt op het 2de kaartje.
Knuffffff van Wilma

Agnes zei

Tjee Joke, wat een mooie kaartjes,
De bloem van tule vind ik echt superrrr.
En idd een moeilijke opdracht het
tweede kaartje, maar de tekst zegt meer dan genoeg!
Fijn weekend en groetjes, Agnes

p.s.
Ik wil het je best een keer leren hoor.

Agnes zei

Leuk!!!!!!
Succes met het di"stressen" .
Als ik je kan helpen: geef maar 'n gil.
Mijn mailadres staat bij m'n profiel!
Fijne zondag.
Liefs, Agnes